ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

تولد دو سالگی

1393/5/26 3:47
نویسنده : مامي
1,711 بازدید
اشتراک گذاری

ژوان نازنینم

امسال تصمیم گرفتیم تولد دو سالگیت رو تو حیاط خونه جشن بگیریم، هر چند که اون روزها  هوای تهران خیلی طوفانی و بارونی بود، ولی من خیلی دوست داشتم که عکسهای تولدت تو فضای باز باشه و بتونیم از زیبایی و سرسبزی حیاط برای زیباتر شدن عکسهامون استفاده کنیم ...

هر چند که نی نی وبلاگ عکسهای تولدت رو که توی خونه بود، با وجود رمزدار بودن مطلب پاک کرد، من هم این پست رو از حالت رمزدار خارج می کنم.

 

اما اینم بگم که عزیزدلم  امسال دو تا جشن تولد داشتی، یکی تو خونه و یکی هم تو مهد کودک:

بچه های کلاس توت فرنگی

بچه های کلاس آلبالو

دختر خوبم، برات شادی، سلامتی و خوشبختی آرزو می کنم عزیزترینم...

پسندها (2)

نظرات (6)

مینا
27 مرداد 93 22:19
تولدت مبارک خانوم کوچولوی خوشگل و ناز. ژوان عزیز برات بهترینها رو آرزو دارم.
مامانه کیاناوهانا
31 مرداد 93 12:09
زهره جان ممنون بابت رمز ژوان عزیزم تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بهترینها رو براتون ارزومندم...امیدوارم طول عمری سر شار از سلامتی و موفقیت داشته باشی گلمــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ونوسی
2 شهریور 93 11:08
تولدت مبارک ژوان خوشگله امیدوارم همیشه اینطور شاد و خندون باشی
مهوش
4 مهر 93 12:17
سلام به ژوان نازنینم و مامان مهربون ژوان، تولدت مبارک بهترینم.برات بهترین روزها رو در کنار خانواده مهربون آرزو میکنم.خیلی دوست دارم.میبوسمت.
مات سارا
8 مهر 93 1:10
تولد ژوان جان بازهم مبارك...ممنون بخاطر رمز...يك پاخانم شده واسه خودش ...ماشالله
مامان فهیمه
10 دی 93 1:04
عزیزم تولدت مبارکچه تولد خوشکلی چه دختر ملوسی