ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

شروعی دوباره

1393/10/4 9:20
نویسنده : مامي
837 بازدید
اشتراک گذاری

 

ژوان عزیزم، این اولین پستی هست که دارم بعد ار سفر دوباره مون به کانادا برات می ذارم، ما الان حدود سه ماه و نیمه که به کانادا اومدیم و توی این مدت به شدت سرگرم و درگیر کارهای لازم روزها و ماههای اول بودیم، الان دو ماه و نیمه که توی خونه خودمون هستیم و تقریبا توی این محیط جدید جا افتادیم.

 

اینجا فرودگاه آتاترک استانبوله، عزیز دلم تو مثل همیشه توی سفر خیلی خانوم بودی و نهایت همکاری رو با مامان و بابا داشتی...

 

تو هواپیما هم خیلی بهت خوش گذشت و تو بازیگوشی هیچی کم نذاشتی ...

 

 

 

به موقع هم استراحت می کردی و دوباره سر حال می شدی....

تا اینکه رسیدیم تورنتو

 

اما عزیز دلم برات بگم از شیرین زبونیهات که توی این مدت چقد زیاد شد و  جمله های پنج شش کلمه ای رو دیگه کامل گفتی  و مهارتهای کلامیت خیلی سریع و ناگهانی رشد زیادی کرد.

وقتی رسیدیم فرودگاه تورنتو منتظر بودیم کالسکه ات بیاد و بریم چمدونهامون رو بگیریم و تو خیلی خسته بودی و از من خواستی بغلت کنم، ولی من کیفم توی دستم بود و نمی تونستم بغلت کنم، تو تا اون روز جمله هایی که می گفتی خیلی ساده بود ولی اون روز و توی اون لحظه یه جمله ای گفتی که من و بابا بعد از شنیدنش نمی تونستیم اصلا جلوی خنده مون رو بگیریم، اول از پوریا پرسیدی بابا تو دستت خالیه؟ بابا گفت آره دخترم  چطور مگه؟ تو خیلی آروم و شمرده با اون لحن کودکانه خودت گفتی "اگه دستت خالیه می تونی منو بغلم بکنی؟؟؟" 

ما: تعجب محبتمحبت تعجب

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان میم
5 دی 93 2:38
سلام خوندمتون و امید وارم از مدرسه و کارهای آموزشی دخترتون ب امون بنویسید
عمه جون
5 دی 93 15:42
عزززززززززیزدددددددلممممممممممی
مامان فهیمه
7 دی 93 16:58
ژوان جونم از بس میدیم مامانت دیر به دیر آپ میکنه وبتو خیلی وقت بود نیومده بودم تا امروز اومدم سر بزنم دیدم وااای چقدر پستای خوشکل مامانی گذاشته با این دختر خوشکل و خوشتیپمون.با اون عینک خوشکلش.آفرین دختر خوب که مامی و ددی رو توی راه اذیت نکردی معلومه دیگه خاااانوم شدیااااهالووینم مبارک البته با تاخیر چقدر لباست خوشکل بود راستی مامانی ژوان رمز پست تولد دخملی رو به ما هم میدین؟
ساناز
12 دی 93 0:24
سلام. یک سالی میشه وبلاگه گل دختر رو دنبال میکنم میشه لطفا رمز تولدش رو داشته باشم؟ ممنون این ایمیل من هستش sanazmoghaddam1984@yahoo.com
مامي مينا
26 فروردین 94 15:35
زهره جون كد مطالبتو برام بفرست
مامي مينا
26 فروردین 94 15:38
زهره جون ادرسه مهد كودك كجا بود. اين عكسهايي كه گذاشتي مربوط به حياط مهد بود؟