ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

دوباره سونوگرافی در بیمارستان دی

1391/7/18 16:36
نویسنده : مامي
2,789 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از سونو گرافی دکتر شاکری تو نی نی سایت خوندم که آقای دکتر جنسیت نی نی بعضی از مامانهای باردار رو اشتباه گفته بوده، البته احتمال این اشتباه در مورد من خیلی کم بود. چون تو هفته هفده دیگه خیلی راحت می شه تعیین جنسیت کرد و بیشتر این اشتباهات تو هفته های پایین اتفاق می افته، آخه دکتر شاکری جتسیت جنین رو بین هفته ١١ تا ١٣ تعیین می کنه. ولی به هر حال من دچار شک و تردید شدم و تصمیم گرفتم برم بیمارستان دی دوباره سونوگرافی کنم. چون می خواستم رنگ کاغذ دیواری اتاق نی نی جون رو انتخاب کنم و کم کم خرید وسایلشو شروع کنم. شنبه هجده دی بود که دوباره بعد از سر کار رفتم سونوی بیمارستان دی. دکتر سونوگرافیست بیمارستان دی هم گفت که نی نی قطعا دختره...

بدین ترتیب من از شک و دو دلی بیرون اومدم و پروژه انتخاب دکور اتاق و خرید لباس و وسایل نی نی آغاز شد. یا به قول معروف آغاز برنامه های ما شروع شد... خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)