ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

تولد سه سالگی ژوانم

1394/5/10 6:03
نویسنده : مامي
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم، سه ساله که دارمت، سه ساله که با همیم، خیلی از این اتفاق خوشحالم، خیلی خوشحالم که تک تک لحظه های زندگیم از تو پر شده، سه ساله شدنت مبارک عزیز دلم، فقط می تونم بگم خیلی خوشحالم که تو رو دارم، آرزو می کنم خودت این احساسات پاک رو تجربه کنی تا بتونی احساس من رو تو این روزها درک کنی، تو این روزها که تو شیرین زبون تر از همیشه شدی، می آی به من می گی مامان خدا نکنه من از تو دور بشم، نمی دونم چرا همچین چیزی به فکرت می رسه، ولی من هم با تو هم آرزو هستم. من هم نمی خوام تو هیچ وقت از من دور بشی، در عین حال نمی خوام هیچ وقت بال و پر بروازت رو هم ببندم. 

عزیز دلم دیگه از من درخواست غذا می کنه، می آد می گه مامان برام باقالی پلو درست کن. قربونت برم عزیزم، هر چی می خوای به من بگو...

خیلی مهربونتر از همیشه ای، روزی هزار بار من رو می بوسی، روزی هزار بار به من می گی مامان خیلی دوستت دارم...

من هم خیلی دوستت دارم نازنینم، عشقم بی نظیری، گلی، یکی یه دونه منی، خیلی عاشقتم...

وقتی داشتیم با خودت خونه رو تزئین می کردیم.

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

مرضیه
11 مرداد 94 2:07
سلام اجی زهره گلم اااای جونم عزیزم ماشالله چه بزرگ شده تولدش مبارک انشالله هزارساله بشه وسال های سال کنارهم خوش باشین از طرف من ژوان جونی روببوس فدامدا فعلا
مامي
پاسخ
مرسي مرضيه جان، قربون محبتت...
الهام
12 مرداد 94 11:05
تولد دخترگلی مبارک.ایشالاهمیشه زیرسایه پدرومادرش شادوسالم باشه خيلي ممنونم الهام جون
مات سارا
1 شهریور 94 15:16
‍‍ژوان كوچولوي عزي تولد3سالگيت مبارك...همسن دخترمني اماماهنوزجشن نگرفتيم...به هرحال بهترين هاروبرات آرزو دارم نازنينم
مامي
پاسخ
مرسی عزیزم، مرسی از محبتت...
مامان حلما
20 مهر 94 3:51
تولد ژوان خانم گل مبارک مبارک.ایشالاهمیشه زیرسایه پدرومادرش شادوسالم باشه
مامي
پاسخ
سلام، مرسي از محبت و دعاي خوب شما، همينطور براي حلما جون...
آلیز
2 آبان 94 14:42
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر