ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

چند ماهی که ایران بودیم

1394/11/27 8:41
نویسنده : مامي
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

ژوان عزیزم توی چند ماهی که ایران بودیم، سفرهای زیادی رفتیم و لحظات بسیار زیبایی رو در کنار عزیزانمون گذروندیم که یک سری از عکسهایش رو برات می ذارم.

ژوان در ساحل زیبای خلیج فارس در سفر به قشم

 

ژوان و  پسر دایی عزیزش آرشام روی پله های هتل، سفر همدان

 

فرودگاه امام، سفر به استانبول

 

توی کشتی

 

 

 

ژوان و آرشام دارن می رن آکوا پارک و حسابی خوشحالند

باغ ایرانی

 

عشقم عاشقتم...

خوشگل مامانی

خانه بازی شادلین

ژوان با دوستای خوبش هیربد و ثنا

قربون اون صورت فندقیت بشم من

تتو زده قرتی خانوم...

محبتمحبتمحبتمحبت

تو گل منی عزیزم

دوستتون دارم عزیزای دلم...

 

بعد از مدتها اومدم و این پست رو گذاشتم. با دیدن خیلی از این عکسا دلم گرفت و خیلی دلتنگ اون روزا و لحظه ها شدم...

مخصوصا وقتی داشتم عکسا رو انتخاب می کردم و عکسای ژوان رو با مامان عزیزم دیدم...

مامانم چقدر دلم برات تنگ شده، از خدای مهربون می خوام همیشه سالم و شاد باشی و هر چه زودتر بتونیم دوباره در کنار هم باشیم...

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مات سارا
4 اسفند 94 17:55
مامي
پاسخ