ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

اولین روز daycare

1394/11/27 9:38
نویسنده : مامي
834 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از اتفاقهای مهم برای ما، daycare رفتن ژوان بود.

اولین روز مهد کودک

 

 

 

ژوان در راه برگشت از مهد، من عاشق این کوچه زیبای مهد ژوانم....

اینم یکی از جایزه هایی که به ژوان می دادم تا زودتر به محیط مهد جدیدش عادت کنه...

چون یک ماه اول توی مهد جدید با آدمهای جدید، زبان جدید، غذاهای جدید و ...، خیییلیییی به ژوان سخت گذشت...

ولی بالاخره گذشت و الان خدا رو شکر ژوان به مهدش عادت کرده و  خیلی دوستش داره و با عشق و علاقه خاصی هر روز حاضر می شه و می ره مهد کودک...

 

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان عاطفه
29 بهمن 94 0:08
ماشالله چقد ژوان جون بزرگ و خوشگل شده، خیلی وقت بود آپ نکرده بودین دلمون براتون تنگ شده بود. چقد کوچه مهدش خوشگله، امیدوارم همیشه موفق و شاد باشه ژوان کوچولو. مرسیییییییی
مات سارا
4 اسفند 94 17:51
الهي..ان شاالله كه كل پله هاي موفقيت اونجا خوب پشت سربزاره...حتماازطرف من ببوسش گل درخترم را
مامي
پاسخ
مرسي عزيزم از دعاي خوبت و محبتت
مرضیه
15 اسفند 94 16:27
سلام اجی زهره جون خوب هستین ژوان جونی خوبه الهی عزیزم ماشالله چه بزرگ شده مبارکش باشه مهدکدوک رفتنش انشالله دانشگاه رفتنش خیلی دلم براتون تنگ شده بود این مدتی که سرنزدم اتفاق های زیادی افتاده زهره جان راستش هم‌درگیربودم هم سرم شلوغ بوده .یادته گفتم پدرومادرم عازم سفرحج‌هستن اواخرتابستون به حج‌رفتن متاسفانه پدرم توی حادثه منا شهید شدن چندماهه ازنعمت داشتن پدر محرومم برای همین خیلی نت نبودم تازه کمی حالم خوب شده قصد ناراحت کردنت رو‌نداشتم اجی زهره فقط خواستم‌دلیل نبودنم رو‌بدونی راستی عزیزم یه سوالی داشتم‌ شما صحفه ای ایسناگرام دارین اگه دارین ودوست داشتی به ایمیلم بفرست ادرست روتا اونجا پیدات کنم اجی من خودم ازتابستون تا حالا وصل کردم‌ایسناگرام‌رو فعلا زهره جان ازطرف من ژوان قشنگم رو‌ببوس پیشاپبش سال جدید هم‌تبریک میگم انشالله سال خوبی داشته باشین سلامت وخوشبخت باشید کنارهم خداحافظ تا بعدعزیزم
مرضیه
20 شهریور 95 15:18
سلام زهره جان خوبی عزیزم ژوادن جان خوبه دلم هواتون رو کرد گفتم بیام حالتون رو بپرسم زهره جان ادرس ایسنتا ت رو بده عزیزم که پیدات کنم راستش میدونی الان دیگه همه ابسنتا گرام فعالیت میکنن دیگه وب وبلاگ اینا نمیان خلاصه خیلی دوست دارم باهات درارتباط باشم عز یز م ادرس اینستاگرامت رو حتما برام بزار یا اینجا یا به ایمیلم بفرست عزیزم راستی من متوجه نشدم شما الان ایران هستین یا خارج کشور فعلا منتظرم سلام مرضیه جان برات ایمیل فرستادم...