ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

ژوان در آخرین روز پاییز

1392/12/6 1:16
نویسنده : مامي
1,675 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

آخرین روز پاییز 92 بود که آقای جعفر ادریسی و خانم نسیم یوسفی عزیز (استودیو هیمن)، این عکسهای زیبا رو با زحمت و تلاش فراوان از ژوانی انداختند و یک بار دیگه ما رو شگفت زده کردند. دوست دارم از هر دوی شما عزیزان به خاطر تمام محبتها و مهربونیهای بی دریغتون تشکر کنم و امیدوارم که بتونیم این تجربه به یاد موندنی رو دوباره با شما تکرار کنیم...

پسندها (1)

نظرات (19)

ندا
6 اسفند 92 14:03
خیلی عالی بود بخصوص پنجمین عکس از بالا. شما این عکسا را از این آلبومهای ژورنالی زدین؟ یا خودتون توی آلبوم معمولی میزنین؟ راستی تو چند تا پست قبلی هم چند تا سوال راجع به از شیر گرفتن ژوانی پرسیدم جوابم را ندادی(البته میدونم خیلی با بچه گرفتاری زیاده)[
مامي
پاسخ
ندا جون ازت معذرت مي خوام...، چشم تو همين چند روز... ما آلبوم ديجيتال سفارش داديم...
مینا
6 اسفند 92 18:47
بی نظیره
مامي
پاسخ
متشكرم مينا جون
مامان بانو
7 اسفند 92 10:57
سلام زهره جون عكساى دخترى بى نهايت خوشگل شدن من اون سياه و سفيده رو از همه بيشتر دوست دارم مبارك باشه شاد شاد شاد شاد باشيد
مامي
پاسخ
مرسي مامان بانوي عزيز
فهیمه (مامی فرناز)
8 اسفند 92 11:43
واااااای جیییییییییگر این دخمل خوشتیپ با عکسای خوشگلش ...عالی شده زهره جون
مامي
پاسخ
مرسي فهيمه جون، مرسي از محبتت...
مامان علی کوچولو
8 اسفند 92 16:31
وای ژوان جونی عکسات محشره خاله
مامي
پاسخ
ممنونم خاله جون
مهربان مامان هلیا
9 اسفند 92 1:28
وایییییی محشر شده منم می خوام هلیا رو ببرم میشه بگی هزینه عکاسی چقدر شد؟
مامي
پاسخ
مرسي مهربان جون برات اس ام اس مي زنم
الهه
9 اسفند 92 11:25
هممممممممه خوشگلن مخصوصا 2-5-9.....ببوس ماهک رو
مامي
پاسخ
ممنون از لطفت الهه جان
مامان آیدا کوچولو
10 اسفند 92 10:23
سلام دخترعموی عزیزم. خیلی خوشحال شدم صدات رو شنیدم. عکسای ژوانی خیلی خوشگله. خدا حفظش کنه. براش یه اسفند حسابی دود کن. بوسش کن یه عالمه.
مامي
پاسخ
سلام عزیزم، دل به دل راه داره، تو هم آیدا جونم رو از طرف من حسابی ببوس، خیلی دوست دارم ببینمش، دلم براتون تنگ شده....
اسپاترا
10 اسفند 92 11:27
ژوان عزیزم همه عکسهات عالیه عالی شدن کلی بوس واسه تو دخملی خوشگل و ناز
مامي
پاسخ
ممنونم اسپاترا جان
پگاه
13 اسفند 92 9:34
وای خدا این سوپر مدل رو بیبین. چه فیگوری هم گرفته.جیگرتو برم من عزیزم که مهربونی و خانکی از چشمات می باره.زهره جونم حسابی ببوسش بجای من
مامي
پاسخ
پگاه عزيزم مثل هميشه به خاطر مهربونيت نسبت به ژواني خيلي ازت ممنونم راستي چرا خيلي وقته آپ نمي كني؟؟؟ دلم براي ديدن عكسهاي پايا جون تنگ شده....
مژده
16 اسفند 92 23:45
عزیزم مثل یک عروسک پاییزی شدی زهره جون عکسات خیلی قشنگه، ژوان نازم رو ببوس
مامي
پاسخ
ممنونم ازت مژده نازنين اين هم از طرف من و ژواني براي تو و ياسي جون
مرضیه
17 اسفند 92 10:55
سلام اجی زهره عزیزوااااااااااااای الهی من فدای ژوان جونم بشم انقدر ناز وماهه خیلی خوش عکسه واقعا همه عالی بودن دست دوستانی که زحمت عکس ها رو کشیدن درد نکنه خیلی قشنگ وکارت پستالی شدن !!!اجی زهره ممنونم از همدردیت عزیزم اره منم قبول دارم هرچی قسمت وحکمت خدا باشه منم راضی ام به رضای خدا روزهای اول حالم خیلی بد بود سخت بود اما الان خوبم سعی کردم با شرایط پیش اومده کنار بیام .روزهای اخر زمستون هم داره طی میشه این مدتم سرم شلوغ بوده خونه تکونی وخرید واین حرفها واسه همین زودتر نیومدم بهارم یواش یواش داره از راه میرسه وبوی بهار حال وهوای بهار از الان احساس میشه پیشاپیش سال جدید رو تبریک میگم عزیزم انشالله سال خوبی داشته باشین کنار ژوانی عزیزم وهمسر محترم وخانواده سالی پراز سلامتی وبرکت وموفقیعت براتون ارزو میکنم خانومی. فعلا ژوان عزیزم رو از طرف من ببوس خداحافظتون فعلا اجی
مامي
پاسخ
مرضيه جان اميدوارم امسال برات پر از اتفاقهي خوب باشه و تعطيلات هم حسابي بهت خوش بگذره....
مهوش
17 اسفند 92 21:10
سلام عزیزم,الهی قربونت برم من چه عکسای زیبایی البته چون خود شما زیبا هستی عکسها زیبا شدند.شاد شاد باشی ژوانی خوشگل.
مامي
پاسخ
م جان شما چشماتون زيبا مي بينه خانوووووم....
مينا مامي سام
28 اسفند 92 23:57
زهره جون نوروز مباارك. براتون ارزوي بهترينها رو دارم.
مامي
پاسخ
مرسی مینا جان، من هم سالی پر از شادی و خوشبختی براتون آرزو می کنم.
جیران بخشنده
6 فروردین 93 9:39
عیدتون مباااارک انشالله سال خوبی در کنار هم داشته باشید
مامي
پاسخ
ممنونم جیران جان، من هم بهترین ها رو در سال جدید برات آرزو می کنم.
نیلوفر
7 فروردین 93 11:42
آشنا شدن با وبتون و دیدن این عکسای بی نظیر واقعا شگفت زدم کرد.خدا براتون نگه داره نی نی نازتونو
مامي
پاسخ
خیلی ممنونم نیلوفر جان، مرسی که به ما سر زدی...
مامان بانو
9 فروردین 93 12:58
مامانى زهره جون كجايييييييييييى؟ بهار شده ها.... دلمون واسه دخملى تنگ شده.... خبرى به ما بده... عزيزم اميدوارم هر جا هستيد خوش باشيد عيد هم به شما و ژوانى و آقاى پدر مبارك سال نو به نيكى
مامي
پاسخ
مریم جان، مرسی که به ما سر می زنی، من هم سال نو رو به شما و ژوانی گل دختر تبریک می گم...
بهار
17 فروردین 93 7:41
سلام عزیزم سال نو مبارک ایشالا کوچولوی قشنگت همیشه شاد و سلامت باشه. اگه دوست داشتی به سایت منم سر بزن و برای گل نازت قالب وبلاگ و تقویم رایگان دانلود کن.
مامي
پاسخ
مرسی بهار جان، سال نوی شما هم مبارک
مامان پانی
2 خرداد 93 23:12
salam khanomi mashallah cheghad bozorg o khanom shodi che aksaye khoshgeli مرسی خیلی ممنونم