ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

عکسهای بامزه ژوان تو ماه هفتم

1391/12/3 4:13
نویسنده : مامي
749 بازدید
اشتراک گذاری

ژوان گلم تو این ماه اتفاقهای خوبی تو زندگی ما افتاد، بعدا برات همشو مفصل تعریف می کنم، حالا فعلا چند تا عکس برات می ذارم تا بعد:

  

کی گفته تو اینقدر ناز داشته باشی؟ آخه ژستشو ببین!!! همه وجودش ناز و اداس...

 

قربون خنده های نازت بشم من...

 

قربون تعجب کردنت هم می شم من...

 

از ته دلت خوشحالی ها عزیزم!!! 

 

این دوست جدیدت رو بابا پوریا از ترکیه برات سوغاتی آورده...

 

 

فقط می تونم بگم عاشقتم دختر نااااااااازم

 

من فدای این خنده معصومانه تو بشم

 

وای جان...

 

 

 

وای وای وای دختر خوشگلم چقدر آخه شما ناز داری!!! آخه دستاتو ببین!!!

همیشه شاد باشی عزیز دلم، دوست دارم همیشه از ته دل بخندی همیشه ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

هیراد و عمه لیلاش
2 دی 91 16:34
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




رای دادم عزیزم

الی مامان
2 دی 91 18:12
همیشه شاد باشی فرشته ی ناز مامان هدیه خوب خدا


مرسی خاله الی مهربون

پگاه
3 دی 91 12:45
چه دختر قشنگ و شیرینی الهی همیشه شاد و سلامت باشه.عزیزم ممنون که پیش ما اومدی منم با افتخار لینکتون کردم


مرسی پگاه جون

مامان رادین
3 دی 91 13:32
هزار ماشالا دخملی بزرگ شده ...
خدا نگهش داره ...
خیلی هم نازه و شبیه شماست ...
وقت کردید به ما هم سر بزنید ...
هوار تا جیگری رو ببوس


مرسی عزیزم. چشماتون ناز می بینه. الان وبلاگ رادین جونم هم می بینم، باز هم مرسیییییی

مژده
5 دی 91 23:57
سلام سلام ژوان جونی و مامانی.
جونممممم ماشالله بزرگ شده ژوان جون .ببوسش از طرف من ... میبینی مامانی خیلی زوددددد داره میگذره !
بهترین آرزوها برای شما ...



سلام مژده عزیزم. آره می دونم که بعدها دلم برای این روزها خیلیییییییی تنگ می شه، ژوان هم خاله مژده رو می بوسه...
خاله مائده
3 بهمن 91 17:52
یه بوووس گنده واسه ژوان شیرین...


مرسی مائده جونم