ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

عکسهای ژوان در آغاز ماه نهم

1391/11/30 0:59
نویسنده : مامي
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسها رو قبل از رفتن به عروسی حمید انداختیم، خدا رو شکر ژوان تو عروسی عااااالی بود و با همه خیلی خوش اخلاق بود و حسابی هم زده بود زیر آواز...

خنده روی قشنگم هر روز بیشتر از روز قبل دوستت دارم...

این هم  یکی دیگه از ژست های خیلی خانومانه و مودبانه ژوان کوچولو

اینجا هم که دیگه کاملا واضحه، در حال وروجک بازی زیر صندلی ها و کاملا علاقمند به دوربین...

چند وقتیه که عاشق پیدا کردن صندل و دمپایی شدی

داری برای خوردنش برنامه ریزی می کنی ها....

گاهی شیطون بلا، گاهی هم اینجوری آروم و متین، هر جوری باشی خیلی دلمونو می بری عروسکم...

یاد گرفتی برای درآوردن صدای عروسکت باید دکمه هاشو فشار بدی، هر کدوم هم که من بهت بگم همونو فشار می دی و مفهوم گفته منو کاملا درک می کنی...

 

موش موشک حاضر شدی کجا بری؟

آره تو عزیزم، تو رو می گم، همه حرفهام راجع به توئه...

 

این خنده های زیبات منو با خودش می بره رو ابرها فرشته کوچولوی من

 

کجا رو نگاه می کنی فسقلیییییییییییییییی؟؟؟؟

خب بالاخره این صندلی کالسکه اندازمون شد و نشستیم روش، مثل اینکه خیلی هم دوسش داریم، آره؟...

جانم نفسم؟

اگه دوقلو بودی اینجوری می شدیا

 

این هم آخرین عکس این پست، مال شبیه که نشستی روی کالسکه و به من و بابا پوریا اجازه دادی بعد از مدتها سر میز غذا بخوریم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آتوسا
30 بهمن 91 12:44
وااااای خدا من عاشق ژوانم. اصلا نمی دونم چه جوری باید احساسی که بهش دارمو بیان کنم فقط بلدم بگم ژوانو خیلی دوست دارم خیلی زیاد، خیلی ناز و ملوسه آخه، مخصوصا وقتی دستهاشو می ذاره رو پاش و می شینه، ژوان خانوم خوشگل به خدا عاشقتم...



آتوسا جون مرسی از این همه احساس زیبا که به ژوان داری... خیلی مهربونی عزیزم

پری مامان محمد امین
30 بهمن 91 22:55
سلام.واااااااااای این فرشته چقد نازه.چقد خوشگل می خنده......بووس بوووووووسسسسس


پری جون سلام. آخی مرسی عزیزم...
بوس برای تو و محمد امین گلم...



مامان ترانه
1 اسفند 91 10:07
ماشاالله خیلی نازه ژوان جون. ترانه هم عاشق پیدا کردن صندل ه. چقدر علایق شون شبیه همه این وروجک ها.

ممنون که به ما سر زدی


آخی مرسی عزیزم...
خواهش می کنم
مژده
2 اسفند 91 19:00
سلام عزیزم ...چه قدر عکسهات خوشگلنننننن ! خیلی اون نگاه معصومتو دوست دارم دخمل شیرین کوچولو


خاله مژده مهربونم من هم خیلی شما رو دوست دارم... مرسی که می آیی عکسامو می بینی...

آرزو
3 اسفند 91 2:01
سلام ژوان خوشگله دلم برای دیدن عکسهات خیلی تنگ شده بود



متشکرم آرزو جان




سارا مامی ژوان
3 اسفند 91 11:52
الهی من فدای اون لبخند بدون دندونت برم خاله جون شما هم هنوز خبری نیست که!!!!!! چه ژوانهای با صبر و حوصله ای
ولی اینجوری که از عکسهای خوشگلت معلومه چهار دستو پا میری خاله جون مبارک باشه یه کم استقلالت امیدورام خودت با قدم هات زمین رو افشان کنی


سارا جون مرسی عزیزم
نه ژوان ما هنوز دندون درنیاورده ولی دیگه کامل سینه خیز می ره و پوزیشن چهار دست و پا رفتن هم می گیره...
ژوان خوشگله رو حسابی ببوس از طرف من

کتی
3 اسفند 91 17:56
جیگر ژوان خوشگلمو برم من، چقدر ناز شدی تو این لباسهای خوشگل عزیزم...


خاله کتی ممنونم عزیزم

مامان آیدا کوچولو
5 اسفند 91 8:27
به به سلام ژوان جون. چه عکسای ناز و خوشگلی. اون عکست که جلوی آینه ای و دوتا شدی خیلی بامزه. واقعن اگه دو تا بودید مامان زهره می خواست چیکار کنه.
خنده های زیبات هم مثل مامانته.
یه ماچ گنده از گونه هات.


سلام. مرسی عزیزم چشمای خوشگلت خوشگل می بینن...
اگه دو تا بودند...(؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) واقعا نمی دونم اوضاع زندگی چه شکلی می شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته گاهی فکر می کنم اگه دو تا بودند هر دو با هم بزرگ می شدند و همبازیهای خوبی برای هم بودند، هرچند که برای ما خییییییییییلییییییییی سخت می شد...
عزیزم تو هم آیدا جونمو از طرف من ببوس...

نیکی
5 اسفند 91 21:17
به به چه دختر نازییی


نیکی جونم مرسییییییییییییییی از تو

مامان پانی
6 اسفند 91 0:57
ماشالله خوشگل با نمک


قربونت برم عزیزم. پانی خوشگلم خوبه؟

شقايق
6 اسفند 91 10:39
سلام خانمي دخمل گلت خيلي نازه فكر كنم يك ماه از پسمل من بزرگتره خدا اين فرشته ها را برامون نگه داره
يه سًوال دارم ازتون اگه اشكال نداره به ايميلم جواب بديد
من لباسهاي پسرمو از بنتون بي بي ميگرفتم كه چند وقتي ميشه جمع كرده ديگه لباسهاي هيچ كجا را پسند نميكنم تو عكسها از لباسها و اسباب بازيهاي ژ وان جون خيلي خوشم اومد شما خيلي با سليقه ايد اگر اشكالي نداره آدرس جايي كه خريد ميكنيد برام ايميل ميكنيد ؟؟؟؟؟ مررررر سي


سلام شقایق جان. از لطفی که به من وژوان داری خیلی ازت ممنونم عزیزم. نتونستم آدرس ایمیلت رو ببینم. اگه تو متن پستت برام آدرست رو بذاری راحت تره، سریع جواب رو برات ایمیل می کنم...
اگه وبلاگ هم داری آدرسشو بده من هم گل پسر شما رو زیارت کنم...
قربونت برم

اسپاترا
13 اسفند 91 12:41
ژوان عزیزم نه ماهگیت مبارک باشه


ممنونم ازت اسپاترای عزیزم

خاله مائده
13 اسفند 91 19:19
بووووووووسسسس

دلم داره گیلی ویلی میره واسش با این عکساااش.... مشالااا روز به روز جیگرتر میشه...




مائده جونم مرسی عزیزم. به ژوان حسودیم شد که خاله به این مهربونی داره...
مامان بابای الیسا
17 اسفند 91 11:07
وای چه دخملی نازی فدا فدا


مرسی دوستان