ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

ژوان در اوایل ماه دهم

1391/12/19 19:42
نویسنده : مامي
580 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینجوری نشستن هنر جدید ژوان جونمه، من فدای اون دستهات بشم عزیز دلم...

 

ژوان در حال بووووووووووو کردن با دستانی در پشت سر

خنداااااااااان، پسته خندااااااااااااااان

 

زبونشووووو، این هم یکی دیگه از هنرهای جدید خانوم کوچولوی ما...

 

برس می خوری فدات شم؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!  تعجبم کاملا بی مورد بود، چون این روزها همه چیز می خوری....

 

فعلا داری پازلت رو حسابی بادقت بررسی می کنی تا چند وقت دیگه بتونی درست پچینیش...

به امید اون روز ژوان نازنینم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

Mojdeh
20 اسفند 91 11:16
joonammmmmm Joanne shirin..


خاله مژده مهربون دوست داشتنی مرسییییییی




پگاه
20 اسفند 91 13:16
ای جاااااااااااااااااااااان کلی کیف کردم با دیدن این همه عکس آفرین مامانی دلم حسابی باز شد.دختر هنرمندم رو 1000 تا میبوسم


قربونت برم پگاه جان
مامان آیدا کوچولو
21 اسفند 91 8:45
سلام ژوان عزیزم. ماشاله هم شیطون شدی هم خوشگل و ناز و کلی هم بزرگ شدی واسه خودت.
تو هم مثل آیدا هر چی دستت میاد می کنی دهنت نوش جونت عزیزم گوارای وجودت
همیشه بخندی . مامانت رو از طرف من ببوس.
مسافرت عید هم بهت خوش بگذره. مواظب خودت باش کلی. بوس بوس.



عزیز دلم مرسییییییی، قربونت برم، به شما هم خیلی خوش بگذره، آیدا جونمو هزارتا می بوسم...
مامان آیدا کوچولو
21 اسفند 91 8:49
وبلاگت رو میام می بینم کلی دلم براتون تنگ میشه.
زهره جان مواظب خودت و دختر گلت باش. ایشالله عید هم بهت کلی خوش بگذره. این طوریه همو نمی بینیم عید.


سلام دخترعموی گلم. من هم خیلی دلم برات تنگ شده ما روز اول و دوم عید هستیم. سوم می ریم شاید بتونیم همدیگرو ببینیم. آیدای عزیزمو می بوسم از راه دور...
مامان مريم
21 اسفند 91 12:25
سلام زهره جون
اگه بدوني...
ديشب خواب ديدم دخملت رو گذاشتي پيشم با هم بازي كنيم
ژواني كلي دندون درآورده بود


وای خدا چه بامزه!!!!!!!!!!! خیره انشالله...

مامان آیدا کوچولو
21 اسفند 91 14:09
زهره ، من وبلاگت رو آنقدر تو اداره باز می کنم نگاه می کنم. ژوان خیلی بامزه شده عکسای تولدش چقدر پاک و معصومانه نگاه می کنه. خیلی خوشم میاد. ایشالله ببینیمش.


مرسی عزیزم یه روز آیدا رو بردار بیا خونه ما...

من هم وقتی نظراتو می بینم خیلی خوشحال می شم...

مامان سونیا
21 اسفند 91 17:57
وای وای وای چه دختر ناز و خوشگلی خدا نگه دارش باشه عزیزم
عکساشم خیلی نازو خوشگلن

مرسی عزیزم چشمات خوشگل می بینن