ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

نظرات (12)

مامان ژينو
16 آذر 92 8:41
مامان ژوان عزيز دستت درد نكنه براي وبلاگ قشنگي كه براي ژوان عزيز درست كردي خيلي عالي بود خوشحال شدم كه از همين اول صورت ماه شما را ديدم . اگه اجازه بديد شما را جزو دوستان ژينو قرار بدم . از وبلاگ ژينوي من هم كه تازه استارتشو زدم و هنوز كاملش نكردم ديدن كنيد . http://http://jino.niniweblog.com/
مامي
پاسخ
خواهش مي كنم عزيزم، شما خيلي محبت داري ممنونم، وبلاگ ژينو جان رو هم ديدم، من هم لينكتون مي كنم تا بيشتر در ارتباط باشيم....
مرضیه
16 آذر 92 15:18
سلام خانومی خوبی شما حال واحوالتون خوبه ژوان عزیزم خوبه خیلی دلم تنگ شده بود مدتی درگیربودم عکسهای ناز ژوانی هم مثل همیشه عالی بودن الهی عسلم فعلا گلم ژوان رو ازطرف من ببوس خداحافظ
مامي
پاسخ
مرضيه جان مرسي كه بهمون سر مي زني، عزيزم اميدوارم درگيريت براي چيزهاي خوب بوده باشه و خدايي نكرده درگير مشكلات نشده باشي، از محبتي هم كه به ژواني داري خيلي ممنونم...
مامانه کیاناوهانا
17 آذر 92 21:33
عزیز دلم چقدر شما خوش تیپ هستی وخیلی هم دوست داشتنی ...... برای ژوان عزیزم ومامان جونش
مامي
پاسخ
خاله جون شما خيلي مهربوني كه ما رو اينجوري مي بيني، هزار تا بوس هم از طرف ما براي كيانا جون و هانا جون و مامان گلشون...
مرضیه
18 آذر 92 10:13
سلام .عزیزم گرفتاری خیربوده راستش عید غدیر نامزد کردم انشالله قراره عید نوروز عقد کنیم محبت من به ژوان عزیزونازم ازته دلم هست به خداحتی از توی عکس هاش یه مهری داره به دل ادم میشینه شیرین عسلم خوشحالم که با اینجا وشما خواهرخوبم وژوان عزیزم اشنا شدم مثل یکی از برادرزاده های خودم برام میمونه انشالله خدابراتون حفظش کنه وزیرسایه شما وهمسرگرامیتون بزرگ شه وبه تمام ارزوهای قشنگی که براش دارین برسه فعلا خواهرم
مامي
پاسخ
اي جان عروس شدي، خيلي خوشحال شدم عزيزم، اميدوارم كه خوشبخت باشيد و با همسرت در كنار هم زندگي شاد و توام با آرامشي داشته باشيد... به خاطر اين همه مهربونيت نسبت به من و ژواني هم خيلي ازت ممنونم و بهترينها رو از خداي مهوبون برات مي خوام....
Mojdeh
20 آذر 92 0:47
asal, naz , jigar , ashena ,dooset daram
مامي
پاسخ
مژده جون قربون محبتت بشم عزيزم، ما هم شما و ياسي جون رو خيلي خيلي دوست داريم، دلم براي ديدن روي ماهش تنگ شد اگه مي توني چند تا از عكسهاش رو برام ميل كن...
مهوش
20 آذر 92 10:30
سلام ژوان نازنینم و مامان جوونیا ،الهی قربونت برم من چقدر نازی.ژست گرفتنت در هر حالتی زیباست فرشته ی نازنین.خدا همیشه حافظ شما گل ناز و خانواده عزیزت باشه نفس.دوست دارم.
مامي
پاسخ
مهوش عزيزم مثل هميشه با كلي مهربوني نسبت به ژواني اومدي، مرسي عزيزم، من هم اميدوارم خداوند هميشه تو و همه عزيزانت رو در پناه خودش حفظ كنه...
پگاه
24 آذر 92 13:31
واقعا حدی داره آخه.فکر قلب ما رو نمیکنی؟ من که از بس دندونام روی هم فشار دادم فکم درد گرفته. زهره جونم حسابی ببوسش بجای من و اسفند هم یادت نره
مامي
پاسخ
پگاه جون امروز خيلي به يادت بودم و همه اش تو فكرم بود كه بيام برات كامنت بذارم كه كجايي و چرا وبلاگ پسر گلمون رو آپ نمي كني؟ مثل اينكه دل به دل راه داره ها.... مرسي از محبت و لطفي كه نسبت به ژوان داري عزيزم...
مری (مامان آندیا)
30 آذر 92 16:27
وای وای وای مانکن کوچولوووو...چه ژستی هم گرفته خدااا
مامي
پاسخ
مري جون لينكت كردم عزيزم
اسپاترا
1 دی 92 16:32
ژستاش هم مثل خودش ناز قشنگه
مامي
پاسخ
قربونت برم اسپاترا جون...
مامانه کیاناوهانا
3 دی 92 0:18
دلمون براتون تنگه کجاییییییییییییین؟
مامي
پاسخ
آخي مرسي زود زود مي آييم،. امشب اگه بشه آپ مي كنم
مينا مامي سام
3 دی 92 22:21
خوشگلم 18 ماهگيت مبارك. شما خيلي نازي عسلم
مامي
پاسخ
مرسي مينا جون....
مامان ایلیا
7 دی 92 14:46
معلومه که باید دلبری کنه.با اون تیپ نازش و اون صورت ماهش.بووووووووووووووسسسسسسسس
مامي
پاسخ
قربون محبتت بشم عزيزم