ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

مهد کودک من

1393/5/26 2:25
نویسنده : مامي
890 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

باورم نمی شه که دوباره تونستم بیام وبلاگت رو آپ کنم.

عزیز دلم، از سه ماه پیش تا همین امروز صبح به شدت در گیر امتحان آیلتس بودم و واقعا وقتم با درس خوندن و کلاس رفتن خیلی پر شده بود، اما تو این مدت خیلی اتفاقهای مهم افتاد، تو دختر گلم دو ساله شدی، مهد کودک می ری ، دیگه خیلی کامل و قشنگ صحبت می کنی و ...

از بعد از عیذ 93 دنبال یه مهد کودک خوب می گشتم، احساس می کردم که دیگه عزیز دلم باید بعد از دو سالگیش وارد محیطی بشه که فرصت بازی با همسن های خودش رو داشته باشه و در عین حال آموزشهایی رو هم ببینه ، وای نمی دونی چه حس خوبی دارم از اینکه دوباره آزادم و دارم برات می نویسم...

خلاصه بعد از کلی جستحو و بازدید از چند تا مهد مختلف، بالاخره مهد کودک "قصه من " به دلم نشست و بعد از اینکه سه روز کامل به صورت آزمایشی اونجا بودیم و  همه برنامه هاشون رو از نزدیک دیدم تصمیم گرفتم که ثبت نامت کنم و خلاصه بعد از ثبت نام هم یک هفته کامل تو مهد پیشت بودم تا اینکه احساس کردم کم کم آمادگیش رو داری که بدون من تو مهد بمونی ....

خوشبختانه خیلی هم خوب محیط مهد رو پذیرفتی و هر روز صبح با اشتیاق می ری مهد:

اولین روزهای کودکی در قصه من:

 

اینجا رفتیم از شهر کتاب برای دختری کیف خریدیم

 

ا

مامانی، ژوانی، مامی در یکی از جشنهای مهد کودک

پسندها (6)

نظرات (25)

مامان مبینا
26 مرداد 93 8:00
چه دخمل خوشگلی.بوووووووووووووووووووووووس
پگاه
26 مرداد 93 9:55
وای خدایا یعنی باور کنم که اومدی.هزارماشاله دخترم چقدر بزرگ شده .چقدر دلم واسه دیدن صورت ماهش تنگ شده بود.هزارتا ببوسش بجای من.اگه میشه رمز پست بالارو هم به من بده
الهام مامان یسنا
26 مرداد 93 16:50
عزیزم اگه دوس داشتی به منم رمز بده. تولد ژوان عزیز مبارک البته با تاخیر بسیار انشالله 120 ساله بشه.
مامانه کیاناوهانا
26 مرداد 93 16:55
سلام زهره جون خوبید؟ چقدر خوشحال شدم دیدم پست جدید گذاشتید...امیدوارم موفق باشین و روزگاربر وفق مرادتون...مهد رفتن ژوانی هم مبارک...لطفاً رمز...
ونوسی
26 مرداد 93 18:33
وااای ژوانی جون چقدر بزرگ شدییی پس درگیر درس خوندن بودین من هی سر میزدم میدیدم خبری از آپ نیست کم کم داشتم نگران میشدم همیشه شاد و موفق باشین دوستم اگه دوست داشتی به منم رمز بدین
مینا
26 مرداد 93 22:39
سلام ژوانی چه بزرگ شدههه . خیلی نازه ماشالا. زهره جون می شه منم رمز داشته باشم؟ لطفاً
اسپاترا
28 مرداد 93 15:42
عزیزم چه خانمی شده این ژوان خوشگلم😍😘 مامی کار خوبی کردی اومدی کلی دلمون براتون تنگ شده بود☺️
اسپاترا
28 مرداد 93 15:44
عزیزم اگه دوست داشتی رمز جشن تولد ژوانی رو برام بفرست😉
الهه ناز...
29 مرداد 93 4:26
سلام خانمی.ماشالله به این عروسکت.من خواننده وب شما هستم.اگه میشه رمزو به من بدین.مرسی.دخملتم از طرف من ببوس.منتظرتم.
بهناز
29 مرداد 93 9:20
میشه لطفا به منم رمز بدین. متاسفانه وبلاگ ندارم.آدرس ایمیلم رو خصوصی براتون میفرستم....
الهه ناز...
1 شهریور 93 15:50
خانمی من منتظر رمز هستم.
مامان بانو
1 شهریور 93 15:58
به به زهره جون.......؟؟؟؟؟!!!!! خوش اومدى نگرانمون كردى ها... به سلامتى پرنسس خانوم ميره مهد... چه خوب... اميد وارم كه هميشه شاد و شلامت باشيد عزيزم رمز هم يادت نره برام بذارى راستى حالا امتحان چى شد؟ گرفتى به سلامتى ايلس رو؟ آفرين به مامان درس خون... برات آرزوى موفقيت ميكنم شاد شاد شاد شاد باشيد
مهربان
4 شهریور 93 1:18
سلام عزیزم کجا بودی؟؟؟ خیلی سر زدم راستش می خواستم زنگ بزنم روم نشد نگران شدم.. خوشحالم خوبین ماشالا خانمی بزرگ شده ها.. تولدش هم مبارک دوست داشتی رمز رو به منم بده
اکرم
5 شهریور 93 4:18
واااااااای سلام زهره جون .کلی دلم براتون تنگ شده بود..من هر روز وبلاگ قشنگت رو چک میکردم ولی دیگه داشتم ناامید میشدم خیلی خوشحالم که شاد و پر انرژی برگشتی..این چند روز نبودم حالا که برگشتم میبینم اپ کردی .چقدر این پستت حس های قشنگ داره من رو کلی سر حال کرد..مرسی عزیزم..راستی زهره جون من پارسال ماه رمضون بهتون گفتم که ازمایش بتا منفی بود ولی الان یه گل پسر دو ماه دارم و کلی از وبلاگ در مورد رفتار با نی نی چیز یاد گرفتم..مرسی که برگشتی ..زهره جون خیلی دوست دارم پرنسس دوست داشتنی رو تو جشن تولدش ببینم اگه اگه دوست داشتی رمز رو بهم بدی ا
سپیده
5 شهریور 93 22:47
سلام به ژوان عزیز و مامی با سلیقش.من مدتهاست که خواننده ی خاموش وبلاگتونم و واقعا از دیدن عکسا و خوندن مطالب لذت میبرم اما هیچ وقت کامنت نذاشتم.یکمی تنبلم آخه! منم یه دخمل 21 ماهه دارم که از الان در تدارک تولدشم.خوشحال میشم ما رو قابل بدونید و رمز بدید تا هم مثل همیشه از عکسا لذت ببریم و هم واسه تولد ایده بگیریم. راستی تولد ژوان عزیز مبارک باشه و امیدوارم 120 سال زیر سایه مامان و بابا زندگی کنه.
فروغ
8 شهریور 93 15:49
سلام زهره جان . خدا ژوان عزیز رو براتون حفظ کنه . ماشالله چه خانومیه . پسر من هم خرداد 91 به دنیا اومده. عکس هایی که گذاشتی از مهد قصه منه؟ می تونم بپرسم شهریه اش چقدره و برای چند ساعت؟ و اینکه آیا احتیاج به رزرو از قبل داره یا نه؟ و اینکه تا جایی که من سرچ کردم سمت زعفرانیه است احیانا شعبه دیگه ای نداره؟ چون ما سمت گیشا هستیم. از روی نوشته هاتون می تونم حدس بزنم شما مادر دقیقی هستی و در واقع می خواستم از نتایج جستجوهای شما در زمینه مهد استفاده کنم. ممنونم
مامي
پاسخ
عزیزم جواب سوالاتت رو برات ایمیل کردم.
مات سارا
16 شهریور 93 11:23
سلام تولد 2سالگي ات مبارك...راستي تولد ساراجون هم بود...مارمز نداريم خاله جون تولد رو‍زان جون ببينيم ...اجازه هست
آتیه مامان آوا
17 شهریور 93 18:49
سلام عزیزم میتونم رمز تولد ژوان جونی رو داشته باشم؟ ماشاله به دخمل ناز و خوشتیپتون
مهوش
18 شهریور 93 9:35
سلام ژوان عزیزم و مامانی ناز ژوان .دلم براتون تنگ شده بود.من هر روز به وبلاگ سر میزدم و خبری از عکسای ناز ژوان نبود.خوشحالم عکسای شما دو عزیز رو میبینم.همیشه شاد شاد باشید در کنار هم.
مژده
23 شهریور 93 13:12
جونم خوشگلم عکسات خیلی نازن بوس بوس بوس
جیران بخشنده
11 مهر 93 13:44
سلاااام یه مدتیه سرم خیلی به خاطر شروع مدرسه شلوغه و نمیتونم زود به زود بهتون سر بزنم ژوان عزیزم تولدت مباااااارک عشق من خاله جونم اگه دوست داشتین رمز و به من هم بدین jeyranbakhshandeh@gmail.com
مامان الهام
13 مهر 93 8:39
سلام.میشه به منم رز بدین؟ممنون
نونو
26 مهر 93 13:35
ای جانم عروسک قشنگم ماشالله چه بزرگ شدانقد دیر به دیر آپ می کنی دلمون یه ذره میشه
نیلوفر
26 مهر 93 13:36
رمز
نونو
29 آذر 93 12:25
منم رمز میخوام