ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

عکاسی بارداری در آتلیه

1391/7/21 0:44
نویسنده : مامي
1,833 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم

یکی از بهترین کارهایی که تو دوران بارداری و زمانی که شما توی دلم بودی  انجام دادیم این بود که دقیقا دو هفته قبل از به دنیا اومدنت با بابا پوریا رفتیم استودیو ایده و با گرفتن یک سری عکس زیبا، خاطرات این دوران رو برای خودمون جاودانه کردیم. خیلی دوست دارم که چند تا از عکسها رو تو وبلاگت بذارم ولی عزیزم به خاطر اینکه اینجا ثبت عکسهای خصوصی ممنوعه نمی تونم این کارو بکنم. ولی الان  که شما به دنیا اومدی هر وقت که به اون عکس ها نگاه می کنم یاد تکونهات تو روزهای آخر می افتم و خیلی دلتنگ اون روزها می شم. روزهایی که از هر چیز و هر کس به هم نزدیکتر بودیم. روزهایی که تو توی وجود من بودی، بخشی از وجود من بودی ... البته دختر نازنینم الان رو که تو به دنیا اومدی و تو بغلمی، خیلی زیاد دوست دارم،خیلی زیاد، حتی بیشتر از اون روزهای فراموش نشدنی و شیرین... .

پسندها (1)

نظرات (1)

در انتظار....
21 مهر 91 0:20
سلام...وبلاگ عاشقانه و زیبایی دارید از ته دل ارزومندم که این عاشقانه تا ابد به شادی برقرار باشد.خیر نی نی نازتون را ببینید....

مرسی دوست عزیزم