ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

روزهای زیبای سه نفری، هفته اول

1391/7/25 9:32
نویسنده : مامي
578 بازدید
اشتراک گذاری

ژوان عزیزم

چهارشنبه 10 خرداد شما از بیمارستان مرخص شدی و ما تو رو به خونه آوردیم، بالاخره افتخار دادی و اومدی خونه. چند روز اول که خیلی مهمون داشتیم و همه می اومدند دیدن شما. این دیر اومدنت به خونه لطفی که داشت این بود که من دیگه خیلی سر حال بودم و تونستم از همون روز اول ورودت به خونه همه کارهاتو خودم انجام بدم.

من و پوریا برای اولین بار که می خواستیم ببریمت حمام خیلی ذوق و شوق داشتیم. دکترت گفته بود که یک روز در میان باید حمام شی. چهارشنبه قبل از ترخیص،  تو بیمارستان حمام کرده بودنت. ما هم جمعه 12 خرداد بود که برای اولین بار بردیمت حمام. دو نفری، من و پوریا...دختر گلم ایتقدر تو حمام خوش اخلاق و ناز بودی که حد نداره، مثل اینکه آب رو خیلی دوست داشتی، 9 ماه تو آب بودی دیگه... عزیز دلم من کلا عاشق چشماتم. مخصوصا وقتی که تو حمام بازشون می کنی و پلک می زنی...

شنبه 13 خرداد هم که شما 8 روزه شدی و ما برای چک آپ بردیمت کلینیک بیمارستان دی. دکتر از همه چیزت راضی بود خدارو شکر. من لختت کردم و گذاشتمت روی تخت معاینه، یه هو دکتر بند نافت رو کند و گذاشت کف دستم، جا خوردم گفتم چی کارش کنم؟ گفت بده مامان بزرگش براش بندازه تو دانشگاه هههههههه!!!!!!! تو هم یک کم اذیت شدی ولی عزیز دلم اینقدر خوش اخلاق و ناز بودی که زود آروم شدی. بعععععللللله بند ناف دخترم در روز هشتم تولدش توسط دکتر فاتحی کنده شد، این هم یک مرحله دیگه از رشد دخنرم.

14 و 15 خرداد هم که تعطیلی بود و پوریا خونه بود و حسابی با دختر نازنازیمون خوش گذروند. خدایا شکرت. چه روزهای خوبی داشتیم. ژوانم شبها خیلی آروم بودی و  اصلا اذیت و بی قراری نداشتی. فقط دو ساعت یک بار بیدار می شدی و من بهت شیر می دادم و پوشکت رو عوض می کردم و تو دوباره آروم و ناز می خوابیدی. 

خدایا به خاطر تمام نعمتهای خوبت مخصوصا دختر دسته گلم که بهترین هدیه است که تا به حال در طول عمرم گرفتم و بهترین موهبتی است که تو بهم دادی ازت ممنونم. خدایا خیلی ازت ممنونم.

 

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثمین
25 مهر 91 8:59
عکس جدید از نی نی بذار مامانی


چشم عزیزم، دارم خاطراتشو به ترتیب زمان می نویسم. دیگه چیزی نمونده که به روز شه، عکس جدیدش هم می ذارم...