ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

من و تو دوتایی در دفتر پلیس+10 برای گرفتن پاسپورتت

1391/7/25 10:08
نویسنده : مامي
691 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

یک شنبه 28 خرداد من و تو برای اولین بار تنها از خونه آمدیم بیرون و رفتیم دفتر پلیس+10 برای گرفتن پاسپورت برای تو.

البته یک بار هم با بابا پوریا شنبه رفته بودیم ولی افسر رفته بود و کارمون انجام نشد. خلاصه دوباره فرداش مجبور شدیم بریم اونجا که این بار کارمون انجام شد. من آژانس گرفتم و تو رو گذاشتم تو کریرت و رفتیم. مامانی هم آمد اونجا پیشمون که ما زیاد تنها نباشیم. عزیزم هرکس می فهمید که ما اومدیم برای یک نی نی 23 روزه پاسپورت بگیریم کلی می خندید. وقتی مدارکتو دادم به افسر گفت باید خودشو ببینم تا احراز هویت بشه، منم تو رو از کریر درآوردم و بلندت کردم افسره اینقدر خندید گفت چه جوری ازش عکس انداختین؟ بعد هم گفت باید اثر انگشت نی نی توی مدارک باشه، من اول باورم نشد بعد دیدم نه جدی داره می گه، انگشت کوچولوی نازتو زدم تو استامپ و بعد زدم روی فرم. اثر انگشتت اندازه یه مورچه شد. پلیسه هم دورشو یک خط پررنگ کشید و کنارش نوشت اثر انگشت متقاضی هههههههه، به تو گفت متقاضی قربونت برم من متقاضی  بیست و سه روزه منماچماچماچماچ این هم چهار تا بوس آبدار برای تو... بعدش رفتیم خونه مامانی من دستتو حسابی شستم، برای عکس انداختن هم که سوژه ای داشتیم. چون لازم بود که حتما تو عکس چشمات باز باشه ولی عزیزم تو خیلی خوش خواب بودی و همه اش چشمات بسته بود ، دو سه بار رفتیم آتلیه تا تونستیم ازت با چشمهای باز عکس بگیریم. این هم همون عکسته عزیز دلم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)