ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

عکسهای ژوانم در ماه سوم

1391/8/6 11:43
نویسنده : مامي
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

 

جااااااانم، خنده روووو

 

خانم شما چه نگاه نافذی دارین

 

 

ژوان و مورچه قبرسی

 

قربون اون نگاه خوشگلت من برم

 

وای مامی من می میرم برای اون چال گونه ات

 

و همینطور برای این لبخند واقعا زیبا

 

و برای این تمرکزت روی عروسکهای فرش بازیت

 

  

 

اینجا داری آماده می شی بری حمام، اینا هم وسایل حاضر شدن بعد از حمام هستن

 

این تیپ دخترونه ات منو کشته نازنینم....

 

 

 

آخ آخ آخ بخورم تو رو خوشمزه من، هام هامت کنم

 

ژوان شاد در کنار عروسکهاش

 

 

آبی هم بهت خیلی می آد عزیزم

 

خواب ناز با یک لبخند ناز

 

خیلی خانومی تو دخترم

 

هههههههههههههههههههههه

 

 

آخه دستشو ببین

زیباااارو، خنده روووووو، وقتی داری می خوابی هم می خندی؟ خوش اخلاق من...

 

پوزیشن های خوابتم فقط مال خودته، تو خواب هم واسه ما ناز می کنی!!!!!!!!!!!

اولین پیک نیک ژوان، رستوران کنار رودخونه فشم

باد که بهت می خورد خیلی خوشت می اومد عزیزم

باز هم یه ژست منحصر به فرد، دوست دارم دستم روی گوشم باشه تو خواب، شما چیکار دارین آخه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)