ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

مدیکال چک در آزمایشگاه بیمارستان دی

1391/8/3 14:20
نویسنده : مامي
698 بازدید
اشتراک گذاری

ژوان گلم، دقیقا روزی که سه ماهت تموم شد و وارد ماه چهارم زندگیت شدی یعنی ٦ شهریور ما رفتیم بیمارستان دی برای انجام معاینات پزشکی و مدیکال چکمون. وقتی وارد آزمایشگاه شدیم حس خیلی خاصی بهم دست داد، آخه دفعه قبل که رفته بودم این آزمایشگاه برای انجام آزمایشهای غربالگری هفته ١٦ بارداریم بود، آآآآآخی اون موقع تو دختر نازم هنوز تو وجود من بودی و به دنیا نیومده بودی و من برای گرفتن نتیجه آزمایش کمی استرس داشتم، چه روزهایی بود!!!!!!!!!!! چه روزهای زیبا و بی تکراری بود!!!!!!!!!!!! کلی خاطره برام تازه شد، خاطره روزهای خوب و شیرین گذشته، ژوان نازنینم رنگ و حال زندگیمو خیلی بهتر از قبل کردی عزیزم، از لحظه ای که بودنت شکل گرفت همه چیز برای من تغییر کرد، همه چیز بهتر شد و داره روز به روز هم بهتر می شه، نمی دونی چقدر از دیدنت، از تماشا کردنت، از بوییدن و بوسیدنت لذت می برم، و فکر می کنم تو هم به من همین حس رو داری، وقتی چند لحظه پیشت نیستم و بعد منو می بینی تمام صورتت می شه خنده، از دیدن این حنده های زیبا و خوشگلت سیر نمی شم، وقتی می بوسمت اینقدر بی حرکت و آروم می شی که انگار دلت می خواد اون لحظات تموم نشه، عشق زندگیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)