ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

چند تا عکس از آغاز ماه ششم

1391/9/4 18:14
نویسنده : مامي
679 بازدید
اشتراک گذاری

 

 ژوان واقعا عاشق نگاههاتم، عسلم آخه تو از کجا یاد گرفتی اینقدر ملوس نگاه کنی؟ 

 

ژوان اینجا برای مامیش موش شده...

 

دیگه تو کریرت جا نمی شی ها!!!!! نگاه کن! ببین! پاهات از کریرت زده بیرون!!!! بزرگ شدی دخترم (جیغ) !!!!

عزیزم اینجا خیلی ناز خوابیده بودی، عکس اصلا نمی تونه مثل واقعیت همه چیز رو نشون بده ولی باز هم خوبه،  اشکال نداره ...

 

 جووووونم ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مژده
28 آبان 91 21:22
ژوان ناز عزیز دوست داشتنی .... خوشگل مامانی ...



مرسی مژده عزیزم که وقت می ذاری و وب لاگ ژوان رو می خونی... مثل همیشه خوشحالم کردی.
کتی
29 آبان 91 0:46
به به چه دخمل نازی هستی شما ژوان جون، من که عاشقت شدم خدا به داد مامان و بابات برسه.... براش اسفند دود کن زهره جون



آخی مرسی کتی جان، به روی چشم
سمیرا
29 آبان 91 0:48
سلام به مامان ژوان، چه عکسهای خوشگلی.... کیف کردم، خدا بهتون ببخشدش...
به وب لاگ من هم سر بزنید...
بووووووسسسسس


سمیرا جون مرسی، چشم حتما در اولین فرصت می بینم وب لاگتونو
نگار
29 آبان 91 0:50
زهره جون خیلی دخترت خوشگله خیلی هم خوش تیپه نشستم همه عکسهاشو نگاه کردم خیلی خوش سلیقه ای عزیزم. مواظب خودت و دخترت خیلی باش



مرسی نگار جون، چشمات خوشگل می بینه عزیزم.
مژده
29 آبان 91 22:08
آره .من هر موقع ایمیلمو چک میکنم (تقریبا هر روز) سراغ ژوان شما هم میام !!!
خیلی اتفاقی وبلاگتونو دیدم و خیلییی از این نی نی ناز خوشم اومد ..
چندتا از حرفهات رو هم که خوندم دقیقا انگار در حرف دل منو میزدی !!! و این برام خیلی جالب بود ...
خلاصه که امیدوارم همیشه در کنار هم خوش وسالم باشید و کیف همدیگر رو کنید !
بوس مامانی

قربونت برم مژده جان، باز هم از توجهت ممنونم عزیزم...

مهربان
30 آبان 91 0:26
سلام عزیزم ماشالاااا به این دخمله ناز با هلیا فقط 15 روز تفاوت داره منم این بار ببرمش دکتر راحع به غذا باید بپرسم..



آخی مرسی مهربان جون. من هم وبلاگ هلیا جون رو می خونم و لذت می برم.

دخمـــــلی
30 آبان 91 4:35
ای جوووووووووووووووووونم ناناسی


ههههه مرسی دخملی جون