ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

ژوانم نبض دستت رو حس کردم

1391/8/30 3:49
نویسنده : مامي
536 بازدید
اشتراک گذاری

ژوان عزیزم

الان ساعت 3:45 دقیقه صبح است و تو از ساعت 12 خوابی. البته یک بار ساعت 2 بیدار شدی و شیر خوردی... لابد تعجب می کنی که من چرا نخوابیدم و هنوز بیدارم؟ آخه دارم در مورد تور آنکارا و مراجعه به سفارت و این چیزها سرچ می کنم و کلی هم مطالب مفید پیدا کردم که صبح باید به پوریا بگم تا بالاخره تصمیم بگیریم چی کار کنیم؟

ولی از این حرفها که بگذریم اومدم این پست رو برات گذاشتم که یک حس بسیار زیبا رو برای تو و خودم به یاد موندنی کنم، اونم چه حسی!!!! حس کردن نبض دست تو برای اولین بار، آخ نیاز به نفس عمیق پیدا کردم، ساعت 2 که بیدار شدی و بهت شیر دادم دستت رو تو دستم گرفته بودم که یهو اتفاقی احساس کردم نبضت رو دارم زیر انگشتم حس می کنم، عزیز دلم دختر کوچولوی من چه حس خوبی!!!! نبض پرفشار دست دخترم که تند تند و پشت سر هم می زد، لذت بردم، باز هم غرق شدم، غرق عشق تو کوچولوی دوست داشتنی خودم، ژوانم، ژوان جونم....

عزیز دل من ژوان از خدای مهربونمون خواهش می کنم که تو رو برای من و پوریا نگه داره و همیشه تک تک سلولهای بدنت سالم باشن و در سلامتی کامل زندگی کنی گل زیبای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دخمـــــلی
30 آبان 91 4:34
ای جونم................الهی پاینده باد این ریتم



مرسی عزیزم به خاطر این دعا و آرزوی زیبا
مژگان
30 آبان 91 14:49
سلام. احساساتت خیلی زیبا هستند و خیلی زیبا هم بیانشون می کنی زهره جان. ایشالله همیشه جمعتون جمع باشه، خدا ژوان نازنین رو برای شما و شما رو برای هم نگه داره... بیشتر قسمتهای وب لاگت رو خوندم، خیلی قشنگ و بااحساس می نویسی اشک اومد تو چشمام.


مرسی مژگان عزیزم. مرسی به خاطر دعاهای خوب و انرژی مثبتت. مرسی به خاطر اینکه لطف می کنی وقت میذاری و می آیی به وبلاگ ژوان سر می زنی.

مامان ماهان نفسی
1 آذر 91 0:29
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ پسر من سرزدی
عزیزم خیلی دخمل نازی داری خدا حفظش کنه البته خوب از مامان خوشگلی یه دختر نازم به دنیا میاد من عاشق عکسی که خوابه و اون که شال وکلاه داره شدم بوسسسسسسسسسسسسسسس
با اجازه لینکت کردم دوست داشتی شما هم منو بلینک



واااای مرسی مامان ماهان نفسی، خواهش می کنم. من هم ماهان جون رو خیلی دوست دارم. بوووووووسسسسسس
منیره
1 آذر 91 0:33
زیبــــــــــــــــــــــــــا و دل انگـــــــــــــــیز



منیره جونم مرسی