ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

ژوان، مامی و بابا پوریا در دیزین، اولین برف زمستانی با ژوان

1391/9/11 18:43
نویسنده : مامي
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

 ژوان تو لابی هتل  نشسته تا بابا پوریای مهربون کارهای پذیرش رو انجام بده

 

آخی عزیزم، انگار خیلی خسته ای آره؟

 

ژوان خوشحال و خندان پس از استراحت در هتل

 

ژوان در آغوش مامی تو تراس اتاق

 

 

 

ژوانی از برف بازی برگشته، فکر کنم یک کم هم سردشه...niniweblog.com

 

آخه این شومینه چرا خاموشه تو این سرمااااااا؟؟؟؟؟

 

و حالا ژوان مثل یک خانم باوقار منتظر نشسته تا براش یک نوشیدنی داغ بیارند

 

هنوز هم منتظره...

 

فعلا بهتره به جای نوشیدنی دستهامو بخورم

 

پاییز جاده چالوس واقعا زیباست

 

 عزیز دل من ژوان نازنینم

 

یک خواب راحت تو راه برگشت به خونه

دیگه داریم می رسیم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان پانی
6 آذر 91 0:06
ژوانی کوچولو همیشه بهت خوش بگذره عزیزم


مرسی خاله مهربونم

newsha
7 آذر 91 17:01
,hesabi khosh begzare.khyli ghashang bud


مرسی نیوشا جان

مامان مريم
7 آذر 91 22:19
سلام مامان ژواني
چه عكس هاي قشنگي
تا باد چنين بادا
راستي گلي منم ميخوام اسم ني ني رو ژوان بذارم. البته با اجازه ي شما
من اين اسم رو توي ليستم با معني " گفتگوي عاشقانه" دارم. هر چند "ميعادگاه عشق"قشنگ تره...
فكر ميكنم اين اسم كردي باشه،درسته؟

سلام به مامان نی نی توی راه. مرسی به خاطر مهربونیت. ببین عزیزم این اسم توی چند تا زبون مختلف وجود داره و تو همشون هم معانی خوبی داره. تو بعضی کتابهب نوشته فارسی پهلوی و تو بعضی هم نوشته کردیه. البته ما کرد نیستیم ولی چون معنی اشو خیلی دوست دارم این اسم رو برای دخترمون انتخاب کردیم. این اسم یه فرانسوی و انگلیسی هم خیلی معنی خوبی داره: خداوند بخشنده البته با این املاء Joanne

 


مژده
8 آذر 91 14:15
مامانی من این دخترتونو خیلی دوست دارم ...مامان و باباشم هم خیلی چهره مهربونی دارند و کاملا معلومه که آدمهای نرمال و خوبی هستید
مواظب خودتون باشید و امیدوارم روز بروز زندگی گرمتر و شادتری داشته باشید .


مرسی مژده عزیزم باز هم مثل همیشه خوشحالم کردی...

مامان پریسا
9 آذر 91 0:20
ژوان عزیزم. خیلی دوستت دارم. آخه شما از اون نی نی های خیلی خوردنی و خوشمزه هستی. عکسهات یکی از یکی قشنگترن. همیشه وب لاگتو می خونم ولی این دفعه وقت کردم برات نظر هم بذارم. همیشه خوش و سالم باشی گلم...


مرسی خاله جون. من هم از اینکه شما خاله های مهربون به یاد من هستین و وب لاگمو می خونین خیلی خوشحالم...

مامان مريم
9 آذر 91 0:28
سلام مهربون
ممنون از راهنماييت
بوس بوس


سلام عزیزم. خواهش می کنم. راستی یادم رفت بگم اجازه ما هم دست شماست. هر اسمی که دوست داری و به دلت می شینه برای دخترت بذار تا همیشه از صدا کردن اسمش لذت ببری.

مهربان بانو
11 آذر 91 0:15
خسته نباشی کوچولو اولین برف رو هم که دیدی..




مرسی خاله جون
مامان مروارید
11 آذر 91 17:58
به به چه دختر نازی، ژوان جون چه جای خوشگلی رفتی همیشه به گردش عزیزم،
از وب لاگت خیلی خوشم اومد. هر روز بهت سر می زنم. فعلا باااااای


مرسی خاله جونم. من هم هر روز منتظرتونم. البته اگه مامی وقت کنه برام پستهای جدید بذاره.

مامان مريم
12 آذر 91 18:56
سلام زهره جون
عكسهاي سيسموني ژواني رو ديده بودم ولي به تپساش دقت نكرده بودم.
دوباره ديدمشون
خيلي خوشگلن. مخصوصا اون نيم بوت صورتيه.
ني نيه منم از اونا ميخواد. يادت هست از كجا خريدي؟



سلام عزیزم. مرسی چشمات قشنگ می بینه، فکر کنم از بیبی هاوس بهار خریدم...

عمه هانا
9 بهمن 91 18:24
قربون شما خانواده ی زیبا و مهربون برم من که ایشاا... همیشه خوشحال و خندون باشید.


هانای عزیزم تو هم همینطور، شاد ببینمت خوشششگلم...

افسون
28 اردیبهشت 93 21:36
اینهمه زوان زوان میکنی یه کم هم به تغذیه اش برس طفلی بچه یه پوسته و استخوان تازه با این وضع داری تجربه در اختیار دیگران میذاری از من میشنوی دکترشو عوض کن دوست عزيز، مرسي كه وقت مي ذاري و ما رو مي خوني و به فكرمون هم هستي، همونجور كه مي دوني اين وبلاگ متعلق به ژوان هست و طبيعيه كه صحبتهاي من اينجا بيشتر يا بهتره بگم فقط در مورد ژوان باشه... عزيزم وزن ژوان طبق منحني رشد خودش نرماله و كمبود وزن نداره، قدش هم معمولا دو سه سانت بيشتر از نرماله و من فكر مي كنم مدل و استايل بدنش خيلي شبيه خودمه.... در مورد دكتر متواضع هم من به لحاظ علمي و عملي كاملا بهش باور مثبت دارم و هميشه از تشخيصها و طبابتش نتيجه مثبت گرفتم... دليل اينكه تجربه از شير گرفتن ژواني و نظر دكترش رو هم اينجا مطرح كردم اين بود كه دوستان زيادي در اين مورد از من سوال كرده بودند و من بايد از روي ادب بهشون پاسخ مي دادم، هر چند كه اين كار رو خيلي با تاخير انجام دادم ... اصلا لزومي نداره كه همه به يك شيوه عمل كنند يا مادران دلسوز ديگه هم طبق تجربه من كودك نازنينشون رو از شير بگيرند.