ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

عکس عکس عکس

1392/7/27 11:43
نویسنده : مامي
2,815 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

این یه دونه عکس از عکسهای تولد جا مونده بود، یادگاری مهمونهای عزیزمون برای ژوانی

 

 

باز هم ژوانی در دستان عمو حمید (عمو حمید ژوانی رو به دنیا آوردن)

 

دختر پرنسسم، مثل همیشه خانوم و باوقار، عاشق ژست گرفتن و عکاسی

 

 

 

ژوانی در حال شیطنت و بازیگوشی...

دخترم گاهی حتی موقع بازی هم بسیار خانومه

ژوان از حدودهای اردیبهشت با واکرش شروع به تمرین راه رفتن کرد و در روز ٣ تیر اولین قدمهای مستقلش رو برداشت. روز اول سه قدم ، روز بعد پنج قدم و دیروز یازده قدم به طور مستقل و با اشتیاق زیاد برای راه رفتن، گام برداشت.

 

 

 

ژوانی واکسن یک سالگیشو زده و داره حسابی بزرگ می شه، دخترم در پایان یک سالگی وزنش ٩ کیلو و قدش ٧٧ سانتی متر بود، خدا رو شکر قد و وزن ژوان کاملا منطبق با منحنی رشدشه و دکترش هم از همه چیز راضیه...

 

این هم از اولین بار که ژوان داره تنهایی بستنی می خوره، وسطهاش به ما هم تعارف می کنه و تنهایی چیزی از گلوش پایین نمی ره...

 

این هم ژوان و مامی در فشم...

 

و حالا عکسهای تولد گروهی نی نی های ناز خرداد ٩١

ما با مامانهای خرداد ٩١ که تو کلوپ نی نی سایت با هم دوست هستیم، برای بچه ها یه تولد دسته جمعی تو مرکز آموزشهای کودکان پالیم گرفتیم که خیلی بهمون خوش گذشت، اول بچه ها تو پلی هاوس کلی بازی کردند و بعد هم مراسم کیک و تولد رو اجرا کردیم...

 

 

 

اکثر بچه ها دیگه آخرهای برنامه حسابی خسته شده بودن  و زیاد حوصله عکس بازی نداشتن، ژوان هم همینطور....

ولی با این حال یه خاطره قشنگ برای همه مون به جا موند ...

دست به افتخار همه نی نی های ناز خرداد ٩١  تشویق تشویق تشویق تشویق تشویقتشویق تشویق تشویق تشویق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

می
12 تیر 92 22:51
چه دخمل نازیییییی. خیلی خوشکله ای پرنسس جونی


مرسي مرسي
اترينا
13 تیر 92 0:25
واقعا زيبا و دوست داشتنيه دخترتون، خيلي مي دوستمش و هميشه وبش رو مي خونم و ازتون مطالب خوبي رو مي اموزم و از تجربه هاي جالب و ارزنده تون استفاده مي كنم، سليقه تون هم خيلي خيلي دوست دارم...


اخي مرسي اترينا جون خيلي خجالتم دادي...
مامان آنيتا...
13 تیر 92 10:16
خيلي نازه..
الهي..
خدا واستون حفظش كنه..
بوس


قربونت برم عزيزم خدا انيتا جون رو هم براي شما نكه داره
مامان پاني
15 تیر 92 0:13
ژوان نازم چه عكساى خوشگلي انداختى ماماني واسش اسپند دود كن


ممنونم عزيزم، خيلي محبت داري....
پگاه
15 تیر 92 8:48
راه رفتنت مبارک باشه عزیز دلم بالندگیت مستدام.آفرین به مامانی که عکس زیاد گذاشته دلم حخیلی برات تنگ شده بود کوچولوی قشنگ.زهره جون عکسها عالی بودن دستت درد نکنه 1000 تا بوس برای مادر و دختر قشنگ و دوست داشتنی


مرسي عزيزم، مرسي به خاطر محبتت ...
Mojdeh
15 تیر 92 13:31
عزیزم تمام عکسهات قشنگ و دوست داشتنی هستند ..مامی مهربون خوشحال شدم عسکتو دوباره دیدم...ژوان هم مامانی و نازتر شده ..بوس واسه ۲ تاتون
مواظب خودتون باشید


ممنونم دوستم، تو هم اكه مي توني عكسهاي ياسي جونو باز هم برام ايميل كن...
مهربان مامان هلیا
16 تیر 92 14:33
سلام عزیزم من نمی دونستم..
آدرس کلوپ رو هم ندارم کاش بهم می گفتی..

به هر حال خوشحال کار خوبی کردید..
تولد همگی شون مبارک


اخي ببخشيد، نمي دونستم، قرارهاي بعدي رو حتما بهت خبر مي دم . ادرس كلوبم برات مي ذارم
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=12128
راستي امروز عصر هم بجه ها يه قرار دارن، من هنوز برنامه ام معلوم نيست، تو كلوب امروز رو نكاه كن همه رو توضيح دادن...
مهربان
16 تیر 92 14:35
ماشالا ژوان خوشکله خیلی از هلیا جلوتره هلیا تازه چهار دست و پاش فرز شده ..



راستی موهای هلیا رو آرایشگاه موکا بردم کوتاه کردم توی فلکه دوم تهرانپارسه کارش عالی بود و 20 تومن گرفت خواستی بگو شماره بدم البته سرچ کنی توی نت هست




مرسي عزيزم از جوابت.

همه ني ني ها دير يا زود راه مي افتتد، انشالله هليا جون هم به زودي قدمهاي خوشكلش رو تنهايي مي ذاره رو زمين و راه مي ره...


ساراکوچولو
17 تیر 92 16:00
به به چه دخمل ناز ومامانی داری مامان ژوان..منم یک دخمل کوچولو دارم به اسم سارا چون فاصله سنی دخمل ومن شماهمش دوماه بیشتر نیست پس یکجورایی همسن وسال هستن...دوسن دارم باهم دوست بشن شماچی؟


اي جان خدا نكه دار دخترتون باشه، عزيزم ما هم خوشحال مي شيم از دوستي با شما...
بابای یسری جان
17 تیر 92 16:22
باز هم سر زده بیایید ،
کمی آشفتگی بد نیست ،
آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار،
و مرتب کردن ِموهای پریشان ،
بهانه ای می شود برای زندگی ام .

شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.

نوشته هاتونو خوندم و بسيار لذت بردم، دست به قلم زيبايي داريد، حتما به يسري جان راي مي دم...
اکرم
17 تیر 92 18:18
سلام عزیزم..اتفاقی باوبلاگتون آشنا شدم..با دیدن عکسای دختر نازتون عاشقش شدم و دوست داشتم بیشتر باتون اشنا بشم دیشب تا ساعت 3 با یه هیجان خاصی کل وبلاگتون رو خوندم...احساساتتون رو خیلی زیبا نوشته بودید عالی بود ..تولد گل نازتون روتبریک میگم..میشه عکسای بیشتری از تولد بذارید؟سلیقه تون رو خیلی دوست داشتم...


اكرم عزيزم من هم با خوندن نظر شما هيجان خاصي بهم دست داد، خيلي خوشحالم كه وقت كرانبهات رو به ما دادي و ما رو خوندي، عزيزم در مورد عكسهاي تولد همينها رو تونستم به عنوان عكس مناسب براي ثبت در وبلاك انتخاب كنم، ولي باز هم نكاه مي كنم اكر س مناسبي بود حتما مي ذارم، باز هم از محبتت ممنونم...
مهوش
21 تیر 92 0:30
سلام ژوان جوون و مامانی ناز،راه رفتن زیبایت مبارک نازم.خیلی دلم برات تنگ شده بود مرسی مامان جوونیا که عکسای ناز ژوان قشنگ رو برامون گذاشتین.آرزو دارم همیشه شاد شاد باشید در کنار هم.


مهوش جون مرسي
شقایق
22 تیر 92 14:19
بادیدن عکسای ژوان عزیزم روح آدم تازه میشه


آخی شقایق جون، همیشه باطراوت و پرانرژی باشی عزیزم...
اکرم
25 تیر 92 2:50
عزیزم کلی دلم واسه ژوان گلم تنگ شده لطفا زود بیا با کلی عکس جدید


حتما عزيزم ممنون از محبتت
مامان روشان
26 تیر 92 16:01
زهره جان اسم نازدارتون خيلي زيباست، زيبا هم در تلفظ و هم در معني؛ من عاشق اين اسم شدم. عكسهاش هم يكي از يكي نازتر و زيباتر لحظه هاي زيبايي رو در كنار هم براتون ارزو مي كنم.

بي اجازه لينكتون كردم.




واي مرسي دوستم، نظر لطفته، كار خوبي كردي لينك كردي ، ادرس وبتو نذاشتي كه براي من...


فاطمه قنبری
28 تیر 92 4:32
ماشالله خدا حفظش کنه


متشکرم
خاله پارمیدا
28 تیر 92 10:11
تایتانیک ــــــــ||ــ =”………….”— ___t/,_. …………. ,_ / __________________ با همه مسافراش فدات . . .پیش ما هم بیاو اگه دوست داشتیبه نی نی ما همم رای بدهکدش269