ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

ژوانی شاد شاد

1392/7/27 11:43
نویسنده : مامي
1,630 بازدید
اشتراک گذاری

 

ژوانی در آغوش پدربزرگهای مهربونش:

 

 

ژوانی و کادوی اولین سالروز تولدش

 

 

 

ژوانی شاد شاد

 

این کلاه سرخپوستی یکی از کاردستی هاییه که مامی و ژوان دوتایی با هم تو کارگاه مادر و کودک درست کردن، راستی یادم رفته بو بگم که ما حدودا دوماهه که با هم می ریم کارگاه مادر و کودک، من که خیلی راضی ام، دختری هم کلی چیزهای خوب یاد گرفته و با نی نی های همسن خودش خیلی خوب بازی می کنه...

 

ژوانی پر از ناز و  ادا

این دو تا عکس مال یازده ماهگی ژوانه که هنوز با تکیه به میز می ایستاد...

 

 

عزیز دلم می دونی خیلی ناز می خوابی؟

یادی از گذشته ها

قربون اون پوست مثل برگ گلت برم من زیبای من

آروم من، قرار من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

خاله آویسا
28 تیر 92 16:49
سلام به ژوان خوشگل و مامانیش. اگه مایلید با هم تبادل لینک کنیم. در ضمن آویسا تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اگه بهش رای بدین می تونه با لطف شما و دخملتون برنده بشه. کد آ ویسا 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.ممنون
اسپاترا
28 تیر 92 18:18
وای خدا چه خانمی شده واسه خودش این ژوانی خوشگل ما



اکرم
29 تیر 92 3:44
قربون اون چشای قشنگ عزیز دلم ...کلی انرژی گرفتم و شاد شدم با دیدن عکسات گلم..جونم تو خوابم خیلی نازو خانومی عزیزم.. مرسی زهره جون مهربون که از عکسای تولدشم گذاشتی عزیزم...


اكرم جون قربون مهربونيات عزيزم
مامي پاني
29 تیر 92 16:08
💝💋💋💋💋


ما هم عزيزم
مهربان مامان هلیا
30 تیر 92 1:20
ای جانم ماشالا بزرگ شده ها..
مروارید خوشکلش هم مبارکککک



مرسي مهربان جون
نفیسه
30 تیر 92 3:33
هزار ماشاالله به این گل دختر...خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم


مرسی نفیسه جان، حتما چرا که نه....
Mojdeh
1 مرداد 92 14:38
چقدر من از شما خوشم میاد و دوستت دارم خانوم کوچولوووووو ..بوس بوس بوس


دوست مهربونم قربون محبتت بشم، ما هم شما و ياسي نازنين رو خيلي دوست مي داريم....
مينا
1 مرداد 92 20:50
سلام عزيزم
مرواريد ژوان جوني مباركش باشه .
خيلي خوبه كارگاه مادر كودك ميريد . شما كجا ميريد؟ راضي هستيد؟


سلام مينا جون مرسي عزيزم
ما كاركاه مادر و كودك ارديبهشت مي ريم تو بلوار فرحزاديه قبل از بلوار دريا...
من راضي ام ، براي ني ني هاي ما كه بجه ديكه اي زياد دور و برشون نيست خيلي مفيد و لازمه... البته من موسسه هاي ديكه رو نرفتم و نمي دونم كارشون خوبه يا نه ولي من از ارديبهشت راضي ام...
ماری
2 مرداد 92 3:08
سلام عزیزم..مبارکه هم دندون و هم تولد باشکوهت
عزیزم این کلاس ها واسه این سن مناسبه ؟ اخه از خیلی ها شنیدم واسه دو سال به بالا ها بهتره ...نمیدونم ..موندم پسرک رو ببرم یا نه
ببوس دختر ناز رو


سلام ماري جون
مرسي از محبتت
اره عزيزم اين كلاسها رده هاي سني مختلف داره كه ما الان يك تا دو سال رو داريم مي ريم، خيلي هم خوبه، بازيهاي كروهي و كارهاي دستي و اموزشهاي مختلفه، هرجي زودتر هم شروع بشه بهتره....
آیدا مامان آرشیدا
2 مرداد 92 13:48
Hi darling congratulation for your first teeth.


Hi, thanksssssssssssssssss
آیدا مامان آرشیدا
2 مرداد 92 13:53
Hi i have taken my daughter picture in picture contest in niniweblog if you send her picture code 741 to the number 20008080200

i will be so happy .Thank u so much kiss dear Joanne.




Sure Aida joon...


خاله آویسا
3 مرداد 92 1:43
مرسی از اینکه رای دادین
بازم به ما سر بزنین منتظر هستیم


خواهش مي كنم عزيزم حتما
اکرم
3 مرداد 92 7:17
سلام عزیزم.ژوان گلم خوبه؟یه سوال داشتم عزیزم اگه ازمایش بتا بارداری 2 باشه نتیجش کاملا منفی هستش یا مشکوک.؟..






اكرم جون سلام، ببخشيد دير جواب دادم ، مي دونم اين مساءل خيلي حساسه ولي سرم واقعا شلوغ بود...


عزيزم بتاي ٢ مشكوكه، حدود يك هفته بعد بهتره ازمايش دوباره تكرار شه، زير ١ منفي قطعيه و از ١ تا ١٠ مشكوكه...






تا اونجايي كه يادمه...
Targol
3 مرداد 92 12:57
Mamiye joanne shoma che ruzayi mirin ordibehesht? Morabish kie? Ma ham mikhaim biaym ba pesaram


عزيزم ما شنبه ها و جهارشنبه ها ساعت ٦ تا ٧ مي ريم، مربي هم نكين جونه، اكه مي خواي بيايي بايد زودتر بهشون زنك بزني، يك هفته تا ده روز بعد باهاتون تماس مي كيرند كه بريد براي ثبت نام، خوشحال مي شم ببينمت....
اکرم
5 مرداد 92 2:48
سلام زهره جونم... لطف کردی جوابمو دادی ..

ولی بااتفاق امروز معلوم شد که کاملا منفی بوده


سلام خواهش مي كنم اكرم جان
براي خودت برسيده بودي؟
پگاه
5 مرداد 92 12:37
الهی همیشه شاد باشی فرشته قشنگ اولین مرواریدت هم مبارک باشه خوشگلم.زهره جون عکسها عالی بودن دلم غش رفت واسش حسابی ببوسش بجای من


عزيزم خيلي محبت داري، مرسي....
اکرم
5 مرداد 92 14:47
عزیزم بله واسه خودم پرسیده بودم ...بعد از 8 روز عقب افتادن اون موضوع شک کردم رفتم ازمایش دادم گفت منفی بتا هم 2 بود..ولی از اونجایی که توخاطرات بارداری شما خونده بودم زیر 1و0 کاملا منفی هستش یکم امیدوار شدم ولی با اتفاق دیروز بعد از 14 روز ضد حال خوردم....البته هنوز برنامه ی واسه نی نی ندارم ولی از اینکه فکرمیکردم ناخواسته پیش اومده خیلی خوشحال بودم و حس خوبی داشتم...


اكرم جان اميدوارم هر وقت كه دلت ني ني خواست خدا اين بهترين هديه رو بهت بده و مامان يه ني ني ناز و سالم بشي...
اکرم
21 مرداد 92 22:14
زهره جونم دلمون اب شد زود بیا ..هر روز میام سر میزنم ولی هیچ خبری نیست


مرسي اكرم جون كه به ياد ما هستي، زود زود با يك عالمه عكس مي ام.....
لیلا مامی لیلیا
31 شهریور 92 14:52
عزیزم چه خوش تیپه دخملی ماشالا


ممنون ليلا جون خيلي لطف داري ....