ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

اولین حرکات نی نی هنگام خریدن مبلمان

1391/7/18 16:35
نویسنده : مامي
503 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه پانزدهم دی ماه بود. من و پوریا رفته بودیم برای سفارش مبل، میز نهاخوری و میز تلویزیون. ظهر شد و رفتیم رستوران هانی برای خوردن نهار. من خیلی خسته شده بودم، آخه خیلی راه رفته بودیم و حسابی داغون بودیم. در حال خوردن غذا بودیم که یه هو احساس کردم نی نی داره سمت راست شکمم ویبر می ده، یه بار هم زیر شکمم خودشو سفت کرد و باز کرد (نمی دونم شاید هم این یکی انقباض رحم بود). ولی خیلی حس قشنگی بود. بعضی از احساسات رو نمی شه با هیچ واژه ای توصیف کرد. حس منم تو اون لحظه از همون حس ها بود. قتی به پوریا گفتم دارم حرکت نی نیمونو حس می کنم اشک تو چشمهاش حلقه زد. قلبقلبقلبقلب پوریای مهربونم، نی نی عزیزتر از جونم هر دوتاتونو خیلی دوست دارم ... .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)