ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

سیسمونی نی نی نازنازی ما

1391/7/18 16:34
نویسنده : مامي
4,880 بازدید
اشتراک گذاری

یک اتفاق مهم که قبل از نوروز 91 افتاد این بود که ما لباسها و وسایل مورد نیاز دختر نازنازی و عزیزمونو رفتیم خریدیم. اواسط بهمن ماه بود که سرویس تخت و کمد و ویترینشو خریدیم. لباسها و بقیه چیزها رو هم یک روز سر کار تو جلسه بودم که مامان زنگ زد و گفت امروز بریم خریدهای نی نی رو انجام بدیم، منم که یک کم خسته بودم ولی یک حس ذوق و شوق ناگهانی وجودمو گرفت و گفتم راست می گی بریم نباید دیر شه چون ممکنه لباسهای زمستونی رو جمع کنند و خریدهامون کامل نشه.

اکثر چیزهای مورد نیازمون رو از فروشگاه بیبی هاوس خریدیم. یک سری از لباسها رو هم از بنتون و دبنهامز. حوله و سرویس حمام و روتختی هم از تاچ. ولی برای خرید کالسکه و کریر و انتخاب مارکش خیلی وقت صرف کردیم و در نهایت اونهارو هم از نمایندگی مکسی کوزی خریدیم و وسایل نی نی رو تکمیل کردیم. 

این هم عکس های سیسمونی دختر نازنازی ما:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

درنا(مامان محمدرهام)
25 مهر 91 2:39
عزیزم همه وسایلت خیلی شیک وناز وبا سلیقه انتخاب شده بود
کالسکه وکریر پسرمن مثل شماست
ایشالا باخوشحالی ازهمشون استفاده کنی


مرسی عزیزم. چشماتون قشنگ می بینه... خدا پسرتونو براتون نگه داره.

مامان ثمین
25 مهر 91 8:55
سلام مامان نی نی.وسایل نی نیتون خیلی خوشگله مخصوصا طرح کمد لباسیش رو من خیلی دوست داشتم .مبارکش باشه


مرسی خیلی لطف دارین...
مریم
21 بهمن 91 13:28
زهره جون خدا دختر نازنینتو بهت ببخشه
ماشالله

چون هر جا سیسمونی باشه سرک میکشم
اینجارو هم دیدیم
بی نظیر چیدی اتاق ژوان نازنینتو
لوسترشو از کجا گرفتی؟


مریم جان مرسی عزیزم. لوسترشو از لاله زار گرفتم...




مامان آریو
10 اسفند 91 11:20
سلام خیلی شیک بودن و خیلی با سلیقه چیدی.خدا دختر نازت و حفظ کنه

عزیزم خیلی لطف داری، من هم آرزوی سلامتی برای آریوی عزیزم دارم....

باران
28 اسفند 91 13:58
خیلی قشنگ وباسلیقه خریدکردی انشالله باخوشی استفاده یشه
منم قراره بعدازعید برم خرید. میشه راهنماییم کنی سرویس چوب وروتختی و گهواره رو ازکجا گرفتی و
قیمتش مناسبه؟ ممنون

سلام عزیزم. ممنونم از محبتت... سرویس چوب مارکش بالسا مدل رز هست. نمایندگیهاش تو میلاد نور، زعفرانیه و بازار مبل ایران 3 هستش. گهواره اش هم مارکش simplicity هست که بهار و آوای کودک و ... دارند. روتختیش هم مارکش تاچ ه تو مرکز خرید ونک، میلاد نور و ... شعبه داره، قیمتهاش هم بگم فکر نمی کنم زیاد فایده داشته باشه چون الان همه اش حداقل نسبت به پارسال قبل از عید که من گرفتم 3 تا 4 برابر شده...
امیدوارم شما هم به سلامتی همه وسایلت رو راحت بخری و از خریدت راضی باشی... نی نی گولو روببوس از طرف من، بوس هوایی ههههههههه....