ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

آخرین چکاپهای سال 90

1391/7/18 16:35
نویسنده : مامي
372 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 29 بهمن پنجمین چک آپ من پیش عمو حمید بود ومن در مورد سفر عید به شمال ازشون سوال کردم که می تونم برم یا نه ، عمو هم گفتند که هیچ اشکالی نداره و می تونی بری. دختر گلم تو خیلی نی نی خوب و با ادبی هستی و اصلا مامی رو اذیت نمی کنی و من خیلی راحت به همه کارهام می رسم و سر کارم هم راحت می رم. خدا رو شکر در کل بارداری خوب و راحتی بوده تا اینجا...

چهارشنبه 24 اسفند هم آخرین چک آپ بارداری من در سال 90 بود. دوباره در مورد سفر از عمو سوال کردم و وقتی مطمئن شدیم که مشکلی نیست تصمیممون برای سفر به شمال قطعی شد. البته عمو ازم خواستند که چند نکته رو حتما رعایت کنم، مثلا اینکه حتما هر یک ساعت و نیم پیاده شم و چند دقیقه راه برم و نوشیدنی بخورم برای سلامتی دختر نازم، و اینکه از جاده رشت بریم که مثل جاده های دیگه خیلی تغییر ارتفاع و پیچ و خم نداره.

دیگه اینکه عمو برام سونوگرافی چهار بعدی تجویز کردند. منم اینقدر ذوق داشتم که به پوریا گفتم همین امروز بریم، ولی عمو گفتند نه الان خیلی چیزی واضح نیست و بهتره 14 فروردین برم، منم گفتم چشم و بی صبرانه منتظر اون روز شدم تا برم یه بار دیگه از سلامت دخترم مطمئن شم و عکس روی ماهشو زودتر ببینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)