ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

نوروز 91 با نی نی توی راه

1391/7/18 16:35
نویسنده : مامي
485 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم

امسال عید برای ما حال و هوای خیلی خوبی داشت، چون تو هم به جمع دو نفره من و پوریا اضافه شده بودی. سر سفره هفت سین خیلی برای سلامتی تو دعا کردم. کلی هم با پوریا عکس انداختیم و من ناخودآگاه تو همه عکسها دستم روی دلم بود، برای اینکه نشون بدم به جز من و پوریا یک نفر دیگه هم که خیلی برامون عزیزه تو عکس با ما هست. عزیز دلم برای اینکه این عکسها یادگار اولین عید با تو بودند، بعضی از عروسکهاتو کنار سفره هفت سین چیدم و از خدای مهربونمون خواستم که نوروز سال بعد خودت صحیح و سالم و شاد و سر حال کنارمون باشی و عشق و زندگیمونو کامل کنی، یک مسافرت چند روزه هم به شمال داشتیم. یک کم قبلش نگران این بودم که نکنه تو مسافرت یا توی راه اتفاق اورژانسی پیش بیاد، حتی می خواستم ساک بیمارستان رو هم همراهم ببرم ولی بعد با خودم کنار اومدم و به خودم گفتم فکر تو هر چی باشه همون افکار برایت به واقعیت تبدیل می شن. پس کلا این نگرانی ها رو کنار گذاشتم و راهی سفر شدیم که خیلی هم خوش گذشت و خدا رو شکر هیچ مشکلی هم برامون پیش نیومد.

اینم عکس سفره هفت سین مون:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)