ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

چکاپ های آخر و تعیین روز تولد دختر نازم

1391/7/18 18:55
نویسنده : مامي
593 بازدید
اشتراک گذاری

نهم اردیبهشت بود رفته بودیم مطب عمو حمید که بعد از بررسی های لازم عمو تاریخ زایمانم رو 6 خرداد اعلام کرد و گفت برای اون روز آمادگی داری؟ من هم با هیجان خاصی گفتم بله آماده آماده ام. چون تا قبل از اون فکر می کردم 10 خرداد روز زایمانمه ولی از اینکه می تونم زودتر نی نی نازمو ببینم و توی بغلم بگیرمش خیلی خوشحال شدم. لبخندقلبماچ

بیست و پنج اردیبهشت هم دیگه آخرین چک آپ بارداری من بود. عمو از همه چیز راضی بود و تاریخ زایمان رو برای ششم خرداد قطعی کرد. بعد هم به منشی اش گفت اتاق یک (101) رو که اتاق وی. آی. پی و بهترین اتاق بخش زایمان بیمارستان دی بود برای اون روز برای من رزرو کنه.

باز هم ما با یک دنیا شور و شوق، پر از امید و هیجان به خونه برگشتیم و برای رسیدن ششم خرداد با تمام وجودمون لحظه شماری کردیم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)