ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

چک آپ پنج ماهگی ژوانی

1391/10/2 14:56
نویسنده : مامي
772 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 6 آبان رفتیم دکتر برای چک آپ 5 ماهگی ژوان جونم، خدا رو شکر باز هم دکتر از رشد ژوانی حسابی راضی بود و گفت می تونی براش غذای کمکی رو شروع کنی، برای شروع باید روزی یک بار فرنی آرد برنج به دخترم بدهم بعد از دو هفته هم یک روز در میون فرنی و سرلاک برنج. از پایان شش ماهگی هم حریره بادام رو شروع می کنم. وزن ژوان ٦٨٠٠ گرم، قدش ٦٨ سانتی متر و دور سرش ٤١.٥ سانت بود. راستی به دکتر گفتم که من احتمالا باید از اول آذر برم سر کار، و ژوان باید حداقل یکی دو بار در روز در نبود من شیر خشک بخوره، دکتر هم گفت پس از امروز شروع کن روزی یک بار بهش شیر خشک بده تا دخملی با گرفتن سرشیشه و مزه شیر خشک آشنا بشه. شب اول که شیر خشک دادم به ژوان 6 ساعت پشت سر هم بدون بیدار شدن خوابید، من هم خوشحال گفتم خدایا چه خوب شد دیگه شب بیداری هام تموم شد ولی از شب بعد ژوان دوباره مثل گذشته همون 2-3 ساعت یک بار تا صبح بیدار شد و شیر خورد، دکترش می گه این زیاد بیدار شدنهای شبانه مربوط به اینه که دندونها دارن تو لثه حرکت می کنن و باعث می شن نی نی کوچولو تند تند از خواب بیدار شه...  

دختر نازم روز به روز داری بزرگتر می شی، قربونت برم من، هر روز بیشتر از روز قبل دوستت دارم عزیز دلم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان درسا
29 آبان 91 0:55
زهره جان سلام، وب لاگتون خیلی زیباست. خیلی خوشم اومد از همه چی، چه با حوصله و با سلیقه ای عزیزم. ژوان نازنین رو از طرف من ببوس.


سلام مریم جون. مرسی عزیزم. مرسی که وب لاگ ژوان رو می خونی، درسا جون هم خیلی نازه، همیشه در کنار هم شاد باشین...

سپید
29 آبان 91 1:00
چه دختری خدااااا چه اسم خوشگلی داره دخترتون. خیلی تک و شیکه، آفرین، واقعا آفرین.
یک سوال معنیش می شه همین میعادگاه عشق که عنوان وبلاگشه؟ اگه این باشه که معنیش هم عااااااااااااااااااالیه


مرسی سپید عزیزم. بله معنیش میعادگاه عشقه، من هم معنی شو خیلی دوست دارم. مرسی.