ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

فقط برای پوریا

1391/10/25 14:48
نویسنده : مامي
635 بازدید
اشتراک گذاری

پوریای خوبم می خوام به خاطر همه مهربونی هات ازت تشکر کنم ولی نمی دونم چه جوری شروع کنم و از چه واژه هایی استفاده کتم که لایق تو بهترینم باشه...

عزیز دلم خیلی ازت ممنونم به خاطر تمام خوبیهات که حد و اندازه نداره، به خاطر تمام شبهایی که بیداری و کنارمی، و به خاطر تمام روزهایی که خسته از سر کار برمی گردی اما خیلی زود خستگی ات رو فراموش می کنی و برای راحتی من و ژوان از هیچ کاری و هیچ کمکی دریغ نمی کنی، و به خاطر تمام زحماتت و کارهایی که انجام می دی تا من وقت بیشتری برای رسیدگی به کارهای ژوان نازنینمون داشته باشم. و به خاطر اینکه در برابر این همه محبتت هیچ انتظار و توقعی از من نداری و از دل و جون برای ما مایه می ذاری و تمام تلاش و سعیت برای اینه که من و ژوان کمتر اذیت شیم ...

می خوام این رو بدونی که هیچ کس نمی تونه مثل تو مایه آرامش و خوشبختیم باشه...

خیلی دوستت دارم و قدر خوبی هات رو  می دونم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

درنا(مامان محمدرهام)
26 دی 91 5:51
خیلی زیبا ودرعین حال ساده وروان نوشتی
اگه منم بخام دروصف شوهرم بنویسم باید ازاین کپی کنم
ایشالا همیشه درکنارهم ودخملی ونینیهای بعدی
شاد وباارامش باشین


مرسی درنا جون. شما هم همیشه شاد و سلامت باشید در کنار محمد رهام عزیزم و همسر گرامی...

مهربان بانو
2 بهمن 91 11:16
سلام خانمی..
عشقتون مستدام و همیشگی..
ژوان خوبه؟
ماچششش کن..
عزیزم عیبی نداره دندون درآوردن خیلی اذیت می کنه به نظرم دیرتر دربیاره بهتره..



سلام عزیزم
مرسی از لطفت. ژوان خوبه خدا رو شکر...آره فکر کنم برای اولین دندون تا 9 ماهگی وقت هست...
تو هم هلیای عزیزمو از طرف من ببوس...