ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

پست صورتی: یک عالمه عکس از ژوان در هشتمین ماه زندگی قشنگش

1391/11/13 3:00
نویسنده : مامي
749 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم ژوانم تو این ماه خیلی کارهای جدید یاد گرفتی و واقعا شیرین شدی، شیرین و خوش اخلاق و خانووووووووووم، اصلا من هیچی نمی گم همه چی تو عکسها مشخصه، فعلا برات چند تا از عکسهات رو می ذارم تا بعد بیام چند تا از کارهای بامزه و جدیدت رو تعریف کنم، الان ساعت ١:٣٦ نیمه شبه ،تو خوابی و من فرصت کردم که بیام و بالاخره یک پست  برای تو نازنینم عزیز دلم یکی یه دونه خودم بذارم

ژوان شاد و سر حال قبل از عروسی پسرخاله مامی

 

 

 

با انگشتاش خیلی سرگرم می شه

 

 

 

..... زبونم بند اومده نمی دونم باید در مورد این مدلی نگاه کردنت چی بگم دختر پاک و معصومم عزیز دلم...

 

 

 

 

 

 

 

 

قبل از رفتن به مهمانی حنابندون پسرخاله مامی

 

 

 

 

 

دیگه خودت کم کم داری با لیوان آب یا آب میوه می خوری...

 

 

این یه دونه از اون خنده هاته که وقتی من از سر کار بر می گردم مهمونم می کنی، مامی قربونت بره الهی قلب قلبقلب

 

این هم یک ژست منحصر به فرد از ژوان در هنگام خواب، خودت این ژستو گرفتی ها... خواب ساکت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

متین من
13 بهمن 91 1:36
خصوصی دارین




سلام عزیزم. جوابتون رو دادم.


++++++

نیکی
13 بهمن 91 14:08
امروز وب ژوانی رو دیدم کل اش رو خوندم! چقدر نازه! والبته خوشتیپ


نیکی جونم ممنونم ازت عزیزم...

الی مامان
14 بهمن 91 8:12
دختر ناز و خوش اخلاق مامان



آره الی جون... مرسییییییییی
آتوسا
14 بهمن 91 23:48
نازی ژوان، چقدر رنگ صورتی به تو دختر خوشگل می آد، واقعا هم خانوووووم و شیرینی ژوان جونی با این اسم خوشگلت عروسک
خوشحالم که وبتو پیدا کردم از این به بعد بیشتربهت سر می زنم...



آتوسای عزیزم ممنونم از ابراز محبتت

هانا
15 بهمن 91 0:02
عزیز دلم که ماشاا... هرروز خانوم تر میشی عشق من


عمه عزیزم مرسی که به ما سر می زنی




مژده
16 بهمن 91 0:16
سلام عزیزم با اون چشمای معصوم و نازت ...
دوستت دارم ژوانی 8 ماهگیت مبارک .بوس بوس به چشمات خانوم کوچولوی دوست داشتنی..
راستی مامان ژوان من یه پیغام خصوصی دادم گرفتیش ؟ اینجا بهم جوابشو میدی یا برات ایمیلمو بذارم ؟


سلام مژده جان. خوبی عزیزم؟ باز هم مثل همیشه ازت ممنونم. آره پیغامتو گرفتم. راستش موردی که گفتی خدا رو شکر تا حالا برام پیش نیومده ولی بعضی وقتها فکر می کنم که بر خلاف میل باطنیم بد نیست که برای بعضی از پستها رمز بذارم و رمز رو فقط به شما دوستهای خوبم بدم ( بدهم).
مهربان بانو
16 بهمن 91 15:49
اییی جانم ماشالا خانوم..

عروسی بردی اش اذیت نشد؟..
راستی یه سوال چه تمریناتی واسه تقویت عضلات پشت کودک خوبه؟
گردن و کمر..



مهربان جون ما تو هفته گذشته یک حنابندون و سه تا عروسی رفتیمو تو حنابندون و عروسی اول ژوان خیلی اذیت شد و اصلا تحمل اون همه سر و صدا و همهمه و چهره های غریبه و هی از این بغل به اون بغل رفتن رو نداشت و خیلی گریه کرد طوری که از رفتن به دو تا عروسی بعدی پشیمون شدم ولی همه گفتند باید تو این جور مراسم ها شرکت کنی تا عادت کنه و اینقدر اذیت نشه من هم نظرم عوض شد و گفتم عروسی ها رو می رم ولی دیر می رم که فقط یه حضور کوتاه داشته باشم و تبریک گفته باشم ولی ژوان تو اون دو تا عروسی آخر عالی بود به همه لبخند می زد و اصلا سر و صدا اذیتش نکردو تو عروسی آخر که آواز هم می خوند ... خدا رو شکر خوب تونست خودش رو با اون شرایط تطبیق بده...
در مورد سوالت: ببین عزیزم شما باید اون ناحیه ای رو که گفتی (گردن و پشت) هم تحریک حسی کنی و هم تحریک حرکتی. تحریک حسی: می تونی نی نی رو دمر بخوابونی و با نوک انگشتهات آروم به دو طرف ستون مهره ها (چپ و راست مهره ها) از پایین به بالا حدود 3 تا 5 دقیقه ضربه بزنی یا روی پوست همون قسمت تحریکی شبیه قلقلک وارد کنی با نوک انگشت یا ناخن یا با برس پوست پشت و گردن رو تحریک کنی (همه از پایین به بالا) یا با یک پارچه نسبتا زبر همین کارو بکنی. یا با این توپ کوچولوها که روش دون دون داره ... این تحریکات حسی باعث افزایش هوشیاری نی نی نسبت به اون قسمت از بدنش می شه و تن عضلاتش رو بالا می بره و به رشد حرکات در اون ناحیه یا همون گردن گرفتن و محکم شدن پشتش کمک می کنه...
تحریک حرکتی: نی نی رو دمر بخوابون و جلوی صورتش اسباب بازی یا یه چیز صدادار که خوشش می آد تکون بده و رو به بالا اون شی رو حرکت بده تا تشویق شه سرش رو بالا بیاره، تو همین پوزیشن دمر دستهاشو از زیر بغل بگیر و سینه شو بیار بالا و یه حالتی شبیه تاب دادن سینه شو بالا و پایین ببر تا سرشو نگه داره و نذاره که سرش بیفته، همین کار رو تو پوزیشن طاقباز هم می تونی انجام بدی، یعنی از زیر بغلهاش بگیرش و کمک کن بیاد بالا بعد بالا و پایین ببر تا خودش بتونه سر و گردنش و کنترل کنه.
تو پوزیشن نشسته قرارش بده یک دستتو بذار پشتش یه دستتو بذار جلوی قفسه سینه اش و به جلو عقب تاب بده تا عضلات پشتش قوی تر شه اگه جیم بال (سوئیس بال) تو خونه داری نی نی رو هم دمر و هم طاقباز بذار روش و این حرکات رو روی توپ براش 20 بار انجام بده: اول بالا و پایین بعد جلو و عقب بعد چپ و راست بعد هم حرکت چرخشی توپ همین حرکات رو به همین ترتیبی که گفتم _ترتیبش خیلی مهمه) می تونی تو پوزیشن نشسته روی توپ هم براش انجام بدی . نی نیها این حرکات و تحریکات تعادلی روی توپ رو خیلی دوست دارند. .
باز هم اگه سوالی داری بپرس عزیزم.
امیدوارم که جوابم مفید بوده باشه...










.

پگاه
17 بهمن 91 12:35
جیگرتو برم خوشگل خانوم ان شاله عروسی خودت عروسک کوچولوی قشنگ. زهره جون حسابی ببوس دختر قشنگم رو .عاشق اون عکس آخرشم خیییییییییلی خوشگله


ممنونم ازت پگاه عزیزم، تو هم از طرف من پایا جونمو یه ماچ آبدار کن...

آیدا مامان آرشیدا
17 بهمن 91 17:44
ای جانم ژستتو بخورم خاله فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس


خاله آیدا مرسییییی باز هم منتظرم زیاد به ما سر بزنید بوسسسس برای خاله جونم و آرشیدای نازم

مامان آیدا کوچولو
18 بهمن 91 8:28
سلام مامان زهره. خوبی؟ وبلاگت رو جزو favorite اضافه کردم تند تند میام سر می زنم و کلی لذت می برم. ژوان جون رو اول کلی فشار بده بعد ببوسش.
راستی اینایی که برای مهربان جون توضیح دادی برای چیه؟



سلام عزیزم. متشکرم دوستم. من هم سعی می کنم تند تند آپ کنم و عکس بذارم، این توضیحات جواب سوال مهربون جون در مورد تقویت عضلات گردن و پشته...
بووووسسسس

مامان رها
18 بهمن 91 11:40
ماشاالله به این دختر خوش تیپ

تو عکس آخری یه چه ژستی گرته ژوان خانوم



قربونت برم عزیزم

آرزو
21 بهمن 91 19:56
سلام زهره جون
دخترت مثل ماه می مونه
وبلاگی ک برای ژوان درست کردی هم خیلی قشنگه
تمام پست هارو خوندم
خاطرات قشنگتون رو .

راستی میشه راهنماییم کنی
آخه دیدم عکسای نازی از ژوان گذاشتی گفتم بپرسم که چطوری آپلود میکنی؟
میخوام عکسای سیسمونی پسرم رو بذارم
عکسارو آپلود میکنم
اما وقتی توی وب قرار میدم خیلی بزرگه
و همش دیده نمیشه
نمیدونم چطوری کوچیکشون کنم
میشه کمکم کنی
ممنون میشم.



سلام آرزو جان. مرسی عزیزم. امیدوارم تو هم نی نی گلت رو صحیح و سالم تو بغلت بگیری و حسابی لذت مادر شدن رو ببری
اما در مورد سوالت: تو نی نی وبلاگ عکس آپلود کردن خیلی راحته یعنی از خود سایت موقع ارسال پست می تونی عکست رو آپلود کنی و تو قسمت ارسال پست یک قسمت مشخص برای آپلود عکس داره، من همیشه قبلش عکس رو تو پینت باز می کنم و سایزش رو کوچیک می کنم بعد از طریق خود نی نی وبلاگ آپلودش می کنم. کلا کار با نی نی وبلاگ خیلی راحت تر از بلاگ فا هست. برای همین بهت توصیه می کنم وبلاگ نی نی گلت رو منتقل کنی تو نی نی وبلاگ نگران هم نباش چون اصلا کار سختی نیست و خود نی نی وبلاگ امکان انتقال وبلاگ رو از سایتهای دیگه داره... دیگه عکس آپلود کردن و همه کارهای دیگه می شه مثل آب خوردن...
موفق باشی عزیزم

خاله مائده
23 بهمن 91 20:49
واااایییی...... عاشقشم با اون لباسای گووگوولیییییشششش..... بوووس


مرسییییی مائده جونی
ما هم بووووسسسسسس

مامان ملیکا کوچولو
19 اسفند 91 20:01
جیگرم.خاله راحله دوست دارم 100000000 تا. به وب ملیکای منم بیایید. خوشحال میشم. خیلی نازی ماشالا



سلام عزیزم. مرسی از محبتت.
آدرس وبتو اشتباه وارد کردی، نتونستم ببینم...