ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

وقتی تو هستی...

1391/11/22 18:38
نویسنده : مامي
501 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی تو هستی و یاد گرفته ای دستهاتو بذاری روی صورتم و منو ببوسی یا بهتر بگم لپمو بخوری

و وقتی که هر شب در آغوش من آروم و راحت به خواب می ری

و وقتی که حواسم بهت نیست و نگاهم جای دیگه است، با اون صدای بامزه ات منو صدا می کنی

و وقتهایی که سوپ و غذات رو با میل و دفعه بعد بی میل می خوری

و وقتی که برای آب خوردن هلاکی و بعد از اینکه کمی تشنگیت رفع شد آب رو توی گلوت قرقره می کنی

و وقتی که موقع عوض کردن پوشک یک لحظه آروم و قرار نداری و به هر طرف غلت می زنی

و وقتی که از خواب بیدار می شی تمام نگاهت به در اتاقه تا ببینی من کی در رو باز می کنم و می آم تو

و وقتی که می ری زیر میز خیلی کوتاه وسط هال و هیچ وقت سرت به پایه میز یا رویه میز نمی خوره

و وقتی که می ری روی سنگهای کف خونه  و می خوای بخوریشون و من بلند می گم نه و تو سرت رو می آری بالا و یه لبخند می زنی و دوباره کار خودت رو می کنی

و وقتی که از  آشپزخونه یا هر جای دیگه می آم پیشت و تمام صورتت رو یک لبخند عمیق بدون صدا پر می کنه و تمام لثه های بی دندونت دیده می شه

و وقتی که می بینم بودن من برات خیلی مهمه

و همیشه وقتی تو هستی احساس می کنم توی این دنیای بزرگ هیچی کم ندارم، احساس می کنم به هر چه که از ته دل می خواستم رسیدم و تمام اون چیزی رو که آرزوشو داشتم دارم...

وقتی هستی شادم، وقتی هستی آرومم، وقتی هستی زندگیم پر از عشقه، دختر خوبم قدر خودت رو خیلی بدون چون برای من و بابا پوریا مهمترین هستی، برای ما عزیزترین هستی، برای ما زیباترین، باارزشترین و دوست داشتنی ترین هستی...

عزیز دلم تمام زندگی ما تویی، خیلی مواظب خودت باش... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الی مامان
23 بهمن 91 7:26
وقتی همه ی این زیبایی های بی نظیر روزی این روزهای شماست...
نوش جانتان این با هم بودنتان
خدا را شکر


قربون تو و مهربونیت الی جان

مامان آیدا کوچولو
23 بهمن 91 9:11
سلام چه با احساس و زیبا نوشتی. چه بامزه آیدا هم وقتی می خوای جاشو عوض کنی کلی اینور و اون ور میشه. همه نی نی ها مثل همند.
واقعا همین طوره. من و باباش هم آیدا رو خیلی دوس داریم. زندگی با اومدن نی نی شکل و مدلش عوض میشه.
امیدوارم جمع سه نفریتون همیشه پاینده و شاد و خرم باشه.



سلام عزیزم ممنونم ازت. آره یک سری کارها بین نی نی ها کاملا مشترکه...
من هم برای شما بهترین آرزوها رو دارم...
آتوسا
23 بهمن 91 11:51
بسیار زیبا... زهره جون نوشته هات خیلی به دلم می شینه، خودت و دختر خوشگلتو خیلی دوست دارم.
از سلیقه ات هم خیلی خوشم می آد.
ژوان عزیزمو می بوسم از راه دور...
همیشه شاد باشید...


خیلی از ابراز محبت و لطفت ممنونم آتوسای عزیزم




مامان رادین
23 بهمن 91 17:58
سلام زهره جون. از خوندن وب لاگت خیلی لذت بردم. به فکر افتادم که من هم هر چه زودتر برای رادینم وبلاگ درست کنم. رادین من هم 8 ماهشه...
اسم دخترتو خیلییییییی دوست دارم. من عاشق اسمهای تک هستم. ژوان خیلی شیک، خاص و زیباست. معنیش هم عااااااااالیه....
خودش هم که واقعا یه دونه باشه خیلی ملوسه، از طرف من عروسکتو ببوس عزیزم.



سلام مامان رادین جون، قربونت برم من هم با خوندن نظر شما خیلی خوشحال شدم.
آره هر چه زودتر وب لاگو درست کن. من هم بعد از تولد ژوان به این فکر افتادم ولی چون همه خاطراتش رو تو دفتر خاطراتم می نوشتم همه رو تونستم تو وبلاگش بیارم...
تو هم رادین نازنین رو از طرف من حسابی ببووووووووسسسسس

مهربان بانو
23 بهمن 91 23:18
سلام عزیزم مرسی از جواب مفصلت ممنوننن..
الهی همیشه خوش باشید و شاد واقعا این کوچولوها ما رو عاشق کردن..



مهربان جون سلام، خواهش می کنم عزیزم... باز هم اگر موردی بود بهم حتما بگو
شکوفه هلو رو ببوس از طرف من

نیکی
26 بهمن 91 23:31
بسیار زیبا!


ممنونم عزیزم