ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

سفر نوروزی ما: کانادا

1392/2/10 18:46
نویسنده : مامي
1,717 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتم فکر می کردم که من چرا نمی تونم بیام وب ژوان رو آپ کنم؟ واقعا سرم شلوغه، از وقتی از مسافرت برگشتیم حدود دو هفته ای می گذره و من بالاخره تونستنم وقت پیدا کنم و چند تا از عکسهای ژوان رو بذارم. حرف برای گفتن خیلی دارم از جاهای دیدنی تورنتو، مالها، رستورانها و مهمونی هایی که رفتیم و امکانات و قوانین فوق العاده بشردوستانه کانادا، نمی دونم می رسم همه رو اینجا بگم یا نه، آخه ژوان حدود یک ساعتی می شه که خوابه و ممکنه کم کم بیدار شه تو این یک ساعت هم من حسابی درگیر مرتب کردن خونه بودم آخه امشب تولد پوریاس و ما مهمون داریم، بگذریم... این هم از عکسهای ژوان در سفر نوروزی ما:

 

فرودگاه امام، ژوان قبل از سوار شدن هواپیما، ساعت حدود ٧ صبحه ما بارها و وسایلهامونو تحویل دادیم و منتظر نشستیم تا ساعت ٩ بشه و بریم سوار هواپیما شیم...

خدا رو شکر پروسه تحویل بار خیلی راحت انجام شد، من خیلی نگران این مرحله از سفر بودم آخه با بودن ژوان می دونستم که نمی تونم زیاد به پوریا کمک کنم ولی نگرانی من بی مورد بود و همه چیز خیلی خوب پیش رفت و ژوان هم در نهایت خانومی و آرومی با ما حسابی همراهی و همکاری کرد...

 

وروجک من قربون چال گونه و اون نگاه شیطونت برم من

 

موزه نچرال هیستری

این خانم سرخپوست داره میک آپ می کنه، ما هم خوشمون اومد و باهاش عکس انداختیم

یه جشن کوچولو هم برای ده ماهگی ژوان اونجا گرفتیم، خیلی جالبه که تو تورنتو هر چی که شما اراده کنید پیدا می شه هر نوع خوراکی از هر جای دنیا، از جمله کیک بی بی!!!!!!!!!!!!!!!! همینطور پیتزا در ب در، ساندویچ هایدا، خشکبار تواضع که سوغات اکثر شهرهای ایران رو داره خلاصه چیزی نیست که شما هوس کنید و اونجا نباشه...

این اردکه و توپه رو هم از دیسنی لند برای ژوانی گرفتیم...

ژوان و بابا پوریا در کنار آبشار پرابهت نیاگارا

سفره هفت سین رستوران شیراز در تورنتو

آخ که این شده بود بازی ژوان، یه چیزی بکشه روی سرش و بی حرکت بشینه بقیه رو نگاه کنه... ما هم که از خنده می مردیم وقتی این کارو می کرد...

 

و اما بازی ژوان با لپ تاپ و ...

یعنی می خندید و پا تکون می داد از شدت شادی...

این هم ژوان وقتی که داره از بازی با لوله جارو برقی حسابی لذت می بره...

لم میداد پای تی وی و بیبی اینستین نگاه می کرد...

این حرکتت و که شستتو می خوری بابا پوریا خیییییییلییییییی دوست داره، ...

 

 

شلوارو کشیدی روی سرت و ...

اون نگاه رو به دوربینتو خیلی دوست دارم من...

 

تو پستهای بعدی یک کم از کارهایی که تو این سفر کردی و جاهایی که رفتیم و اینا می آم تعریف می کنم. فعلا برم به بقیه کارهام برسم که الانه که بابا پوریا و مهمونها سر برسند...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهربان بانو
10 اردیبهشت 92 21:55
سلام عزیزم چه خوب آپ کردی چه سفری بوده ماشالا ژوان خیلی بزرگ شده
سال نوتون هم مبارک


مهربان جون ممنونم. من هم سال نو و روز مادر رو بهت تبریک می گم...

پگاه
11 اردیبهشت 92 9:25
سلام عزیزم رسیدن بخیر چقدر دلم تنگ شده بود واسه دخملی خدارو شکر که بهتون خوش گذشته الهی که همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید راستی روزت مبارک عزیزم تولد همسرت هم مبارک باشه امیدوارم سالهای سال کنار هم با خوشی زندگی کنید.گل دختری رو حساااااااااااااابی ببوس


سلام پگاه جون، مرسی عزیزم، پست جدیدت رو که خوندم دلم برای حرفهای بامزه پایا ضعف رفت، روز تو هم مبارک ....

مامان پانى
13 اردیبهشت 92 1:46
عزيزم روزت مبارك ايشالله هميشه بهتون خوش بگذره


مرسی دوستم، روز شما هم مبارک، پانی خوشگله رو ببوس از طرف من
مامان آیدا کوچولو
15 اردیبهشت 92 7:46
سلام زهره جان. خوبی. ژوان جون خوبه؟
ماشاله کلی بزرگ شده. کلی هم شیطون. معلومه که از عکس انداختن خوشش میاد.
کلی ماچش کن.ایشاله ببینیمش.


سلام عزیزم. مرسی ما خوب خوبیم. تو و آیدا چه طورین؟ داری کارهای تولدش و می کنی یا نه؟

Mojdeh
15 اردیبهشت 92 11:06
عزیزممممممممممممممم ...سلام سلام
خوشحال شدم بعد از مدتها دیدمت ...رسیدن به خیر .امیدوارم همیشه در گردش و خوشی باششید..
خیلی عکسهاتون قشنگه..زوان عزیزمو ببوس زهره جون ...

مژده جونم من هم خوشحال شدم پیغامتو دیدم عزیزم. مرسیییییییییییییییییییی

اسپاترا
18 اردیبهشت 92 2:31
سلام مامان ژوان عزیز خوشحالم که سفر خوبی داشتین و ژوان عزیزمون هم واسه خودش خانمی شده👸 عزیزم از طرف من این گل دخمل رو ببوس😘

قربونت برم اسپاترا جونم

مامان بانو
19 اردیبهشت 92 7:34
سلام زهره جون
عكسا خيلي خوب بودن
اميدوارم هميشه تو سفر و خوشگذروني و شادي باشيد...
تولد بابا پوريا هم مبارك


مرسی مریم جون. چند روز به تولد نی نی مونده عزیزم؟

مامان زهرا
31 اردیبهشت 92 1:36
مينا مامي سام
13 تیر 92 17:17
دوست عزيزم
اميدوارم هميشه سالم و شاد باشي ,در كنار كساني كه دوستشون داري.


ممنونم عزيزم ، شما هم همينطور...