ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

کیک 11 ماهگی ژوانی

1392/2/31 2:27
نویسنده : مامي
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای جانم عسلم قربون خوشحالیهات برم من...

عزیزم چیزی تا تولدت نمونده ها...

 

ای دونم...

 

ژوان می خواد بره خونه مامانیش...

 

 

و اما الو کردن ژوان ...

 

دست کوچولو چقدر خوشگل گوشی رو می گیری تو دستت

 

 

این هم حرکتی که در شبانه روز هزار بار انجامش می دی....

دستت رو می گیری لبه میز تی وی و وای میسی...

از کاری که کردی خوشحال می شی و ...

 

بعد  از اینکه خسته شدی به طور ناگهانی ولی با احتیاط می شینی...

 

تازگیها وقتی می خوایم بریم بیرون برای حاضر کردنت داستان داریم، مگه یه لحظه آروم می مونی تا لباس تنت کنم؟ ولی بگما.... همه کارهات برام جذابه، جالبه، دوست داشتنیه، یه دونه ای تو عزیزکم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آیدا کوچولو
31 اردیبهشت 92 7:37
سلام زهره جون. چطوری خوبی؟ ژوان چقدر بزرگ شده.ایشاله تولد 100 سالگیش رو بگیری. ما که تولد آیدا رو گرفتیم راحت شدیم. جاتون خالی خوب بود.
راستی رفتی پیش سپیده؟ خوب بود؟ دوس داشتم بیام نشد.
ژوان رو کلی ببوسش. به امید دیدارتون.


سلام عزیزم. تولد آیدا جونم هم خیلی خیلی مبارک باشه... سپیده هم خوب بود جات خالی بود کاش می اومدی...

مامان آیدا کوچولو
31 اردیبهشت 92 7:38
اینم بگم اون عکس ژوان که میشینه زل میزنه به دوربینو خیلی دوس دارم. بامزه اس.






مرسیییییییییییی بووووووسسسسسس













پگاه
1 خرداد 92 9:56
11 ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی قشنگ الهی 110 ساله باشی وای زهره جون چقدر خوب کردی که زیاد عکس گذاشتی کلی دلم باز شد عاشق اون عکسهایی هستم که زبونشو درآورده حسابی بچلونش بجای من


پگاه جونم مرسی عزیزم

مامان جانان و آوا
1 خرداد 92 12:07
سلام ... ماماني ژوان . ماشاللا به اين دخمل ناناز براش اسفند دود كنين
به وب ما هم سر بزنين.هميشه شاد باشين


مامانی وبتونو دیدم چه عروسکهای خوشگلی... مرسی که به ما سر زدی

مامان پاني
4 خرداد 92 12:28
خوشگله خاله يازده ماهگيت مبارك


مرسی خاله مهربونم

مژده
5 خرداد 92 10:35
ژوان عزیزم عکسهات خیلی خیلی قشنگن خانوم کوچولو...
تولدت هم مبارک باشه عزیزم امیدوارم سالهای طولانی زنده و سلامت و خوشحال زندگی کنی ...
بوس بوس بوس ..مبارک مبارک تولدت مبارک


مژده جون خوشحالم کردی، مرسییییی

مامان مطهره
5 خرداد 92 11:34
سلام ژوان جونی تولدت مبارک انشاالله سالهای سال در کنار مادر و پدر عزیزت به سلامتی زندگی کنی


مرسی ممنونم

پگاه
5 خرداد 92 12:37
دلم هواشو کرد اومدم دوباره عکسهارو نگاه کنم چشمم خورد به روزشمار اون بالا ووووووووووااااااااااییییییییی تولد دخترمه.تولدت مبارک عشق کوچولو الهی 1000 ساله باشی و کنار بابا و مامان مهربونت شادو سلامت زندگی کنی


آخی پگاه عزیزم قربون محبتت بشم...

الهام مامان یسنا
5 خرداد 92 17:04
ژوان خوشگل و ناز تولدت مبارک. انشالله 120 ساله بشی خانوم خانوما.


ممنون الهام جون

مینا
5 خرداد 92 20:33
تولدت مبارک خانوم کوچولوی دوست داشتنی




مینا جونم مرسی


مامان شايان و پرنيا
5 خرداد 92 23:16
مباركه 11 ماهگيت ژوان خوشگل ماماني




مرسی عزیزم ....


عاطفه مامان الای
6 خرداد 92 1:50
تولدت مبارک عسلی...دوست دارم اولین کسی باشم که بهت تبریک گفتم...


ممنونم ازت مامانی

فهیمه(مدیر وب کوک ونمد)
9 خرداد 93 23:38
سلام به اینجاkookonamad.blogfa.comهم سری بزنین واسه دختر کوچولوتون چیزای خوشکلی داریم