ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

عکسهای تولد یک سالگی ژوان خوشگلم

1392/7/27 11:42
نویسنده : مامي
2,867 بازدید
اشتراک گذاری

فعلا تونستم این عکسها رو از بین همه عکسها انتخاب کنم و بذارم، بعدا می آم و از ماجراهای تولد تعریف می کنم. فقط این رو بگم که ژوان تو تولد عالی بود و خیلی به هممون خوش گذشت.

کیک ژوانی که با قدمهای خوشگلش زندگیمون رو رنگی تر و زیباتر کرده....

این هم خود خانوم خانوما خوشگل خانوما که تو تولدش ماه بود ماه، یک ماه شاد و سرحال و  خوردنی...

دخترم اون پشت قایم شده

 

 

 

 

ژوانی تازگی ها اصلا از گل سر و تل و کلاه و اینجور چیزها خوشش نمی آد و تا چیزی می ذاری روی سرش زود تند سریع برش می داره این عکسهای با کلاه و تل رو هم با هنرمندی خاصی  تونستیم ازش بندازیم ....

 

این هم یه سری از تزئینات تولد نازدار خانوم

 

 

آرزوی روزهایی سرشار از شادی و عشق و نشاط برای همه نی نی ها در کنار مامان و باباهای خوبشون دارم  و باز هم از خدایی که عاشقشم، به خاطر تمام مهربونیهاش و تمام موهبتهایی که نصیبم کرده خیلی خیلی سپاسگزار و  شکرگزارم....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان بانو
22 خرداد 92 0:22
واي زهره جون
چقد همه چي خوشگله
چه تم نازي ...
چه كيك خوشمزه اي ...
همه چيز برازنده ي ژوان خانمي
اميدوارم هميشه شاد باشيد


مرسی عزیزم چشمات ناز می بینه... مرسی

مهوش
22 خرداد 92 9:25
سلام ژوان جوون،خیلی عکسای قشنگی بود.واقعا ناناز شده بودی.مرسی مامان جوونیا بخاطر تمامی زحماتتون.دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم.با آرزوی بهترینها برای شما.


مهوش جان ممنونم عزیزم
sama
22 خرداد 92 10:00
سلام به ژوان ناز و مامان مهربونش...تولدت مبارررررررررررررک
ایشالا 120 ساله بشی گلم...من همیشه وبتون و دنبال میکنم و از خوندن مطالبتون لذت میبرم...


مرسی سما جون مرسی که به ما سر می زنی...
سميرا مامان رها
22 خرداد 92 13:22
سلام من خواننده خاموش وب شما بودم. تولد دختر نازتون مبارك .همه چى زيبا وبا سليقه بود.دست ماماني ژوانى درد نكنه.


سمیرا جون مرسی که ما رو می خونی...

Aida mamane Arshida
23 خرداد 92 12:39
Hi darling. happy birthday i wish the best wishes for you. Every thing is excellent in your birthday what a nice birthday cake.i have seen this cake in europe journals.


Dear Aida
thanks for your kindness , thanks for being in contact...
, kisssssssssss Arshida jooniiiiiiii
بهار
24 خرداد 92 2:10
اخی عزیزم تولدش مبارک
ژوان شما بشدت شبیه دختردخترخالمه که من خیلی خیلی دوستش میدارم البته از کوچولوی ناز شما تقریبا هشت ماهی بزرگتره
تم تولدش هم خیلی خوشگل بود بخصوص کیکش..
همینطور عکسای سیسمونیش رو دیدم و کلی لذت بردم واقعا باسلیقه و شیک بود
سلامت باشه همیشه


بهار جونم مرسی عزیزم خیلی لطف داری

مژده (مامان پردیس)
25 خرداد 92 8:18
ژوان جون تولد یکسالگیت مباررررررکککک انشالله زیر سایه پدر و مادر مهربونت 120 ساله بشی .چقدر تو تولدت خوشگل و نازبودی عزیزم
زهره جون واقعا خسته نباشی همه چیز خیلی قشنگ و باسلیقه بود کیکش هم که عاااااااالی بود از تمت هم خیلی خوشم اومد هم خوشگل بود هم رنگش خیلی ملیـــــــــح بود. امیدوارم سالیان سال تولد نازدخترتو جشن بگیری.بووووووووووووس

مرسي دوستم مرسي به خاطر دعاي زيبا و نظرات مثبتت...
ندا(مامان رها)
25 خرداد 92 15:28
عزیزم تولد ژوان گل مبارک. الهی که 120 ساله بشه با سلامتی و دلخوشی و زیر سایه پدر و مادر

ببوس نازدار خانومت را

ندا جون مرسي عزييييزززززممممم
اسپاترا
25 خرداد 92 18:53
وای چه تولدی ،چه تمی، چه رنگی.....
همه چیز خوشگل مثل خود ژوان ناز نازی
تولدت مبارک عزیزم


اسباترا جون مرسي عزيييييزززممم
مامان امیرعلی
26 خرداد 92 8:08
سلام تولد ژوان عزیز هم مبارک
منم وبلاگ شما رو اد کردم
اتفاقا اون روز توی کلوب دیدم . از کیک ژوان هم خیلی خوشم اومد. دستت درد نکنه عالی بود
خوشحال می شم باز هم ببینمت


مرسي عزيزم من هم همينطور
پگاه
26 خرداد 92 14:43
هزار بار دیگه هم تولدت رو تبریک میگم پرنسس زیبا امیدوارم سالیان سال زیر سایه پدر و مادرت شاد و سلامت باشی زهره جون خسته نباشی همه چیز عالی بود انشاله عروسیش


مرسي خاله جونم من هم هزار بار از شما تشكر مي كنم و مي بوسمتون
هنگامه
27 خرداد 92 0:31
پرنسس کوچولوی ناز تولدت مبارک . کیکت فوق العاده باکلاس بود

قربونت برم عزيزم مرسي
اليما
27 خرداد 92 10:10
مبارك باشه ه ه ه


مرسي الي جون
Mojdeh
28 خرداد 92 16:13
چه تولد نازی ! مثل خود زوانی ناز و دوست داشتنی ...
براتون آرزوی شادی و خوشی همیشگی دارم زهره جون .
دلم واستون تنگ شده بود !

وااااااي سلام عزيزم
من هم دلم براي شما خيلي تنك شده بود و نكرانتون هم بودم
مرسي كه باز هم ما رو مورد محبتت قرار دادي
ياسي جونمو ببوس
مامان امین کوچولو
3 تیر 92 19:14
تولدت مبااااااارک خوشگل ناز.انشالا 1000 ساله شی


مرسي عزيزم ممنونم
پاني
8 تیر 92 6:10
سلام
چه تولد زيبايي به به خسته نباشي
مي تونم بپرسمكيكش را به كجا سفارش داده بودين؟


سلام مرسي عزيزم لطف داري
بله حتما، قنادي كوك توي سعادت اباد
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
9 تیر 92 2:51
سلام عزیزم اگه عکس زیبایی از کوچولوتون دارید که خیلی دوسش دارین و میخوایین همیشه جلو روتون باشه من بهتون بهترین ایده رو پیشنهاد میدم.............. کارهای ما رو ببینید که نیازی به تعریف و تبلیغ نیست....
Targol
9 تیر 92 12:24
Mamane ba salighe tavalode Joanne nazanin mobarak bashe
Azizam mitunam beporsam cake ro koja sefaresh dadi o hazinash cheghad shod?


مرسی ترگل جون. شیرینی فروشی کوک توی سعادت آباد...
مينا
11 تیر 92 0:51
عزيزم

تولد دختر گلت مبارك

ميشه لطف كنيد بگيد كار طراحي تمو كي انجام داده ؟

من شديداً بهش نياز دارم




ممنونم مينا جون

موسسه دياناتم، از كارشون هم خيلي راضي بودم. بسيار خوش برخورد و خوش قول هستند، يك هفته اي هم تحويل مي دن...


مامان علی خوشتیپ
12 تیر 92 15:59
خیلییییییییییییییی قشنگ بود عکسا و تزئینات...مبارکش باشه
علی خوشتیپ
12 تیر 92 15:59
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مينا مامي سام
13 تیر 92 17:08
ژوان خوشگلم تولدت مبارك
زهره جون خسته نباشي گلم. تولد ژوان جون مثل خودش عااالي بود.


مرسي مينا جون خيلي لطف داري...
خاله مائده
13 تیر 92 21:37
ای جاااااانم.....
ددووووسسشش دارم زیااادد

ببوسش محکم...


مرسي دوستم ، خوشحالم كه وب دخملي رو مي خوني...
تلاش
16 تیر 92 14:37
ای جانم چه تولدی..

کیکش خیلی خوشکله کجا سفارش داده بودی؟

مبارکه ایشالا صد سالگی اش






مرسي عزيزم ، كوك سعادت اباد


منیره
20 تیر 92 0:48
چه تولد خوشگل صورتی ای...تولد خوشگل خانوم مبارررک


ممنونم عزيزم
اليما
23 تیر 92 9:14
باز هم مبارك باشه
آمين ن ن به دعاتون


ممنونم اليما جان، امين
آتلیه هیمن
29 تیر 92 9:50
خیلی مبارک باشه و با آرزوی روزهای خوش و سلامت برای شما و خانواده محترمتون


مرسي از شما نسيم جون و اقاي ادريسي