ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

سونوگرافی دکتر شاکری

1391/7/18 16:36
نویسنده : مامي
6,211 بازدید
اشتراک گذاری

یک شنبه یازدهم دی ماه بود که رفتم سونوگرافی دکتر شاکری، بیمارستان پاستورنو. پوریا هم از سر کار آمد آنجا. ساعت حدود 8 عصر بود که نوبتمان شد و رفتیم تو. اول از همه دکتر شاکری هنوز دستگاه رو روی دلم نذاشته، گفت نی نیتون دختره، وااااای که چقدر خوشحال شدم، دوباره همون حس که تو سونوگرافی بیمارستان دی داشتم اومد سراغم، شادی، هیجان، عشق، عشق، عشق. دخترم، دختر نازم، من داشتم مامان یک دختر ناز می شدم، خدایا... همیشه بهتر از خودم آرزوهامو می دونستی و برام برآورده شون کردی، نمیدونم چه جوری باید ازت تشکر کنم.

بعد هم آنومالی اسکن رو انجام داد و سالم بودن همه قسمتهای بدن نی نی جوجو رو چک کرد. خدا رو شکر سلامت نی نی جونمون هم تایید شد و از این بابت هم خیالمون راحت شد. خدایا باز هم ازت خیلی خیلی سپاسگزارم. بعد هم دکتر شاکری همه اش از خودش و تبحرش و مهارتش تعریف کرد که این قسمت کارش رو دوست نداشتم.

بعد از سونوگرافی با پوریای عزیزم رفتیم خیابان گاندی و به خاطر سالم بودن نی نی مون یه جشن دو نفره گرفتیم و یه پیتزای خوشمزه خوردیم. خیل بهمون خوش گذشت قلب و من تصمیم گرفتم کم کم خریدهای دختر گلمونو شروع کنم.

راستی دکتر شاکری سی دی فیلم و عکس سونوگرافی نی نی رو هم بهمون داد، البته پوریا خودش هم فیلمبرداری کرده بود. سن نی نی 17 هفته و 3روز، وزنش 200 گرم و قدش ماشالله 19 سانتی متر بود. ماچماچ اینم یه عالمه بوس برای نی نی 200 گرمی عزیزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
22 اردیبهشت 92 15:36
سلام عزیزم ان شاا... مبارکت باشه
منم دیروز پیش دکتر شاکری بودم 12 هفته و 5 روزم بود.
هنوز نخوابیده دستگاه نذاشته رو دلم گفت دختره؟
مهلت نداد چیزی بگم شروع کرد از خودش تعریف کردن از خودش که هیج جا انقدر زود تشخیص نمیدن و از این حرفا تازه تعجب کرد که چرا من ازش تشکر نکردم.
الان که تحقیق کردم می بینم درصد اشتباهش زیاده.
شوهرم عاشقه دختره اما من دوست داشتم اولیش پسر باشه.

مریم جون من هفته 17 بودم رفتم که درست هم تشخیص داد ولی مثل اینکه تو هفته های پایینتر پیش اومده که اشتباه کرده باشه، عزیزم دختر و پسر هیچ فرقی نداره آدم بچه خودش رو با تمام وجود دوست داره، بهت تبریک می گم که داری مادر می شی...