ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

چه گازهاي شيريني!!!!

1392/11/3 2:04
نویسنده : مامي
755 بازدید
اشتراک گذاری
عسل مامان امشب تونستي بدون تماشاي عكس و فيلمهاي موبايل و با لالايي و ماساژ بخوابي!!!!! الهي قربونت برم كه اينقدر قدرت سازگاريت بالاست، الان بيست و چهار روزه كه ديگه شير نمي خوري و براي خوابيدنت تماشاي فيلمهاي گوشي رو جايگزين شير كرده بودي كه انگار داري اون هم كنار مي ذاري... الهي قربون بوي خوب موهات بشم من، الهي قربون اون گازهايي بشم كه شبها قبل از خواب از صورتم مي گيري و بعدش غش غش مي خندي!!!!! خودم هم عاشق گاز گرفتنم آخه هههههههههه !!!!!! راستي اين هم بگم كه كم كم دارم روي پروژه جدا كردن اتاق و تخت خوابت كار مي كنم و الان چهار شبه كه تا صبح تو تخت خودت مي خوابي، آفرين به تو نازنينم.... دوستاي مهربونم كه يه عالمه كامنت و نظرهاي خوب برام گذاشتين از همه تون خيلي خيلي سپاسگزارم، سرم خيلي شلوغ بوده تو اين مدت كه هنوز نتونستم جواب بدم، دوست هم ندارم كه بدون پاسخ تاييد كنم، واقعا از همه تون عذر مي خوام، امشب هم خيلي احساساتي بودم بايد مي اومدم و اين پست رو مي ذاشتم..... بعضي از دوستان هم در مورد پست قبلي سوالاتي داشتن كه به زودي زود تو همين يكي دو روز تو پست بعدي در حد اطلاعات خودم جواب مي دم با اميد به خدا....
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

جیران بخشنده
3 بهمن 92 9:35
قربونت بشم ژوان خوشگل و صبورم
مامي
پاسخ
آخي ... خدا نكه جيران جان...
الهه
5 بهمن 92 14:50
روزای خوبی داشته باشین..من هر وقت متنهای شما رو می خونم احساس خوبی بهم دست می ده...یه حس خوشبختی مادرانه ...انشا...همیشه شاد و خوشبخت باشین در کنار گلتون
مامي
پاسخ
چه عبارت زيبايي گفتي "حس خوشبختي مادرانه" آره واقعا اين حس رو دارم.... الهه جان من هم اميدوارم شما هم از تك تك لحظات زندگيتون لذت ببريد و هميشه دلتون پر از شادي و لبتون خندون باشه...
D2gJRwGO1YbUIyJrkkMlkgxCT5h5uAOm4MOA5XpbGiTyI0g65DZXefmh4ZRf7F73
9 بهمن 92 14:05
سلام زهره جون خوبى؟ هزار ماشالا ژوانى ديگه خانم خانما شده راستى بلا عكساى فضاى باز ژوان و تو هيمن ديدم چرا آپ نميكنى پس؟ ما منتظريم
مامي
پاسخ
سلام، اسمتون رو درست نيومده... ممنون از محبتت، هنوز فايل عكسها رو نگرفتم، فكر كنم همين روزها عكسها آماده مي شن و فايلشون رو مي گيرم و مي ذارم شما هم ببينيد....
مامان بانو
9 بهمن 92 14:07
راستى من و دخترى هم بعد از يه غيبت طولانى برگشتيم با شش!!!!!!!!!!!! تا پست تپل مپل... حتما به ما سر بزنيد منتظر شما هستيم شاد شاد شاد شاد باشيد
مامي
پاسخ
مريم جون كم كم داشتم نگرانتون مي شدم، چشم حتما سر مي زنم..