ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

ژوان: عکسهای ماه پنجم

1391/8/15 19:49
نویسنده : مامي
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزممممم؟ الان ناراحتی؟

ژوان در لباس دخترانه

آره؟ بره بالا قشنگتره؟

خوشمزس؟ به منم می دی؟

آآآآآآآخخخخخخخ!!!!! خوشمزه مثل هولو...، لباتو اونجوری نکن، ضعف کردم برات...

خیلی تعجب کردم خیلی...

چیه عزیزم بزرگه؟ ببخشید ببخشید

 

خنده هات، خنده هات، خنده های زیباااات...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هههههه کفشتو کجا انداختی؟

عزیز دلم اینقدر پاهاتو محکم تکون می دی و به هم می کوبی که همش کفشت در می آد

 

ناز ناز من نیفتی! مواظب باش...

آهان، قشنگ لم بده راحت بشین، اینجوری...

کمک یکی منو از دست این خرس پشمالوی گنده نجات بده

قربونت برم من یه دونه ای عسلم شیرینم خوشمزه من بامزه ...

صورت شادت رو خیلی دوست دارم عزیز دلم، همه جورتو خیلی دوست دارم نفسم

حالا بذارین ببینم کدوم انگشتم خوشمزه تره، هولم نکنین باید یکی یکی امتحان کنم...

فکر کنم همین انگشت اشاره بهتر از بقیه س، دیگه اون یکی دستمو امتحان نمی کنم

چه جای گرم و نرمی، چقدر داره بهم خوش می گذره

دخترم پاشو دیگه مهمونی داره تموم می شه... پاشو حاضر شو بریم

بای بایبای بایبای بایبای بای

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هلیا
9 آبان 91 7:40
سلام وبلاگ زیبایی دارید ولی از اون قشنگتر کوچولوی نازتونه .......... خیلی دوست داشتنیه خدا حفظش کنه . شما هم مامان مهربون ،صبور و خوش سلیقه ای هستی .


مرسی عزیزم، خیلی لطف داری...
مژده
9 آبان 91 16:00
جیگر این ژوان ناناز شما رو برم من....خیلی دوسش دارم ...ببوسش مامانییی
میخوام سر فرصت همه عکساش رو نگاه کنم هنز فرصت نکردم ):



مرسی مژده جون مرسییییی
منیره
23 آبان 91 10:36
خوشگل خوشگلا


چشمات خوشگل می بینه منیره جان

منیره
23 آبان 91 15:58
راستی این اسباب بازی که تو دستشه tolo است؟؟؟چند گرفتیشون؟





آره منیر جان تولو است. قبل از عید 8000 تومن گرفتم ولی الان با این وضع دلار نمی دونم چند شده؟.




شالیزار
29 آبان 91 1:19
قربونت برم من ژوان کوچولو، ژوانی، ژوان بامزه خوشتیپ، .... مامانت این لباسهارو از کجا برات می خره؟
مامانی هر روز برای من صدقه بدید و اسفند دود کنید یادتون نره ها !!!



شالیزار عزیزم خیلی ممنون از نظر خوشگلت.