ژوان عزيزمژوان عزيزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

ژوان میعادگاه عشقمان

ژوانی پاشو پیدا کرده...

1391/8/15 19:34
نویسنده : مامي
630 بازدید
اشتراک گذاری

١٨ مهر: وای ژوان دیگه حسابی داری بدنت رو شناسایی می کنی و قسمتهای مختلف بدنت رو پیدا می کنی، عزیز دلم هر روز به کارهای جدیدت اضافه می شه، هر روز بامزه تر می شی و کارهای بامزه تر می کنی و دل من و بابا پوریا رو حسابی می بری، تازگیها انگشتهای پاتو می کنی تو دهنت و می خوریشون چه جور، انگشت شستت پاتو محکم می کشی به لثه ات، موندم بدنت چه انعطافی داره، وقتی می خوام پمپرزت رو عوض کنم سریع پاتو می آری بالا و شروع می کنی به خوردن، من هم بهت فرصت می دم تا هر چقدر می خوای این کارو بکنی، هر وقت سیر شدی بعد پمپرزتو عوض می کنم، اینقدر از دستت می خندیم که حد نداره، خودت هم متوجه می شی که داری کار بامزه ای می کنی و با ما می خندی، ژوان جونم خیلی ناز و دوست داشتنی شدی شیرینم، آرومم، قرارم، عمرم...

 

 

مال خودته بخور بخور، این لباست ماجرا داره هااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رادین
16 آبان 91 0:21
سلام .نی نی نازی دارید...
خدا واستون حفظش کنه...
من ژوان جون رو به لیست دویهان پسرم اضافه کردم ، به وبلاگ رادین هم سر بزنید ....
ژوان ناز رو هم ببوسید


مرسی عزیزم، خدا رادین جون هم برای شما حفظ کنه، خوشحال شدم از آشناییتون، الان وب لاگتونو می بینم...